Biuro Karier Uniwersytetu Zielonogórskiego Biuro Karier Uniwersytetu Zielonogórskiego
gb.JPG
de.JPG

sierpień 2017

Archiwum (zawiera oferty nieaktualne)

 

ASYSTENT PROJEKTANTA

Kod oferty:
S-01/31.08/17

Wymagania:

  • Wykształcenie kierunkowe - budownictwo
  • znajomość obsługi programów CAD,
  • umiejętność czytania map geodezyjnych,
  • znajomość przepisów prawa budowlanego i warunków technicznych,
  • znajomość w zakresie przygotowywania dokumentacji projektowej.
  • znajomość języka angielskiego.

 

Predyspozycje osobowościowe:

  • Kreatywność
  • zaangażowanie
  • chęć rozwoju osobistego,
  • dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • asertywność
  • umiejętność zachowanie sie w sytuacji stresowej

 

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
  • stabilną prace w szybko rozwijającej się firmie.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: pełny etat
Data rozpoczęcia pracy: wrzesień

Miejsce zatrudnienia:
Żary
 

 

SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO FASHION / MODA

Kod oferty:
S-02/31.08/17

Główne zadania realizowane na stanowisku:

  • Budowanie strategii marketingowej i wzmacnianie pozycji marki (działalność wizerunkowa, informacyjna, promocyjna, innowacyjna)
  • prowadzenie projektów marketingowych w środowisku ecommerce
  • tworzenie i nadzorowanie działań w sklepie ecom
  • opracowywanie działań marketingowych w internecie i obecność w mediach społecznościowych
  • współpraca z influencerami i blogerami
  • planowanie i koordynacja kampanii promocyjnych (strategie, briefy, mediaplany, harmonogramy, realizacja)
  • tworzenie nowych rozwiązań promocyjnych wspierających sprzedaż
  • aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz agencjami i firmami zewnętrznymi

Wymagania:

  • Doświadczenie w marketingu ecommerce
  • zainteresowanie modą oraz znajomość branży modowej
  • biegła znajomość narzędzi marketingowych, pakietu MS Office, programów Corel Draw, Photoshop
  • znajomość Google Analytics
  • doświadczenie w tworzeniu newsletterów i realizacji kampanii mailingowych
  • umiejętność pisania i redagowania tekstów
  • umiejętność samodzielnego prowadzenia social mediów
  • wysoko rozwinięta umiejętność organizacji własnej pracy
  • nastawienie na realizację celów
  • komunikatywność i zdolności interpersonalne
  • zdolność analitycznego myślenia
  • kreatywność
  • umiejętność realizacji wielu zadań i projektów jednocześnie
  • odpowiedzialność, silna motywacja oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • samodzielność i dokładność
  • znajomość jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym

Oferujemy:

  • Pracę w kreatywnym zespole
  • wpływ na rozwój nowej marki modowej na polskim rynku
  • niepowtarzalną atmosferę pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie i perspektywy rozwoju zawodowego

Umowa o pracę na pełen etat.

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

GRAFIK KOMPUTEROWY

Kod oferty:
S-01/30.08/17

Zakres obowiązków:

  • Projektowanie opakowań
  • Projektowanie i skład DTP ulotek, katalogów, broszur, folderów, publikacji (w tym wielostronicowych materiałów wydawniczych).
  • Przygotowywanie wizualizacji projektów graficznych opakowań.
  • Współpraca z działem marketingu.
  • Tworzenie projektów graficznych i layoutów na potrzeby nowych mediów (newslettery, www, multimedia).

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe.
  • Dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego.
  • Dobra znajomość programów Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign.
  • Portfolio wykonanych prac.
  • Kreatywność i znajomość aktualnych trendów.
  • Umiejętność przygotowywania plików do druku.
  • Komunikatywność.

 

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia.
  • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Zielonej Góry.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Pracę w młodym międzynarodowym środowisku.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Data rozpoczęcia pracy: od zaraz

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

TŁUMACZ JĘZYKA NIEMIECKIEGO

Kod oferty:
S-02/30.08/17

Predyspozycje osobowościowe:

Zakres obowiązków:

  • Przygotowywanie opisów produktów - teksty na strony internetowe.
  • Wprowadzanie poprawek do już istniejących treści.
  • Wyszukiwanie i tworzenie treści lub dostosowywanie istniejących w celu wspierania kampanii w social media.
  • Aktywna współpraca z zespołami marketingu.

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie.
  • Lekki język, kreatywność i nieszablonowe myślenie.
  • Doskonała znajomość zasad ortografii oraz interpunkcji.
  • Mile widziane doświadczenie w pisaniu tekstów, tłumaczeniach (m.in umiejętność pisania tekstów reklamowych)
  • Zainteresowania obszarem social media.
  • Doświadczenie w digital marketingu będzie mile widziane lecz nie wymagane.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

 

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia.
  • Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Zielonej Góry.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Pracę w młodym międzynarodowym środowisku.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Data rozpoczęcia pracy: od zaraz

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

PRACA
/PROWADZENIE ZAJĘĆ Z DZIEĆMI

Kod oferty:
S-03/30.08/17

Zatrudnimy studentów pedagogiki do prowadzenia zajęć z dziećmi przedszkolnymi i wczesnoszkolnymi. Animacje/ zajęcia językowe.

Wymagania:

  • Wykształcenie: pedagogika
  • bardzo dobra/ dobra znajomość j.angielskiego
  • Prawo jazdy: preferowane

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: zlecenie
Wynagrodzenie: w oparciu o godzinowy system wynagrodzeń
Data rozpoczęcia pracy: 15.09

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ I PRZEDSZKOLNEJ

Kod oferty:
S-01/29.08/17

Szukamy wychowawcy do grupy 6-latków. Czyli opieka, wychowanie i nauka przyszłorocznych pierwszaków.*

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe - edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna,
  • Prawo jazdy kat: B

Predyspozycje osobowościowe:

  • komunikatywność, świetny kontakt z dziećmi,
  • kreatywność.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Data rozpoczęcia pracy: 2017-09-01

Miejsce pracy:
Bogaczów
 

 

KIEROWNIK BUDOWY

Kod oferty:
S-01/28.08/17

Osoba zatrudniona na stanowisku kierownika budowy będzie odpowiedzialna za:

  • Realizację budowy zgodnie z umową i budżetem,
  • Przestrzeganie zgodności prowadzonych robót z: harmonogramami, prawem budowlanym, dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, zasadami BHP,
  • Nadzór i koordynację prac budowlanych,
  • Kontrolę prawidłowości dokumentacji technicznej, kosztorysów, protokołów odbioru i rozliczeń,
  • Nadzór nad jakością robót,
  • Nadzór i kontrolę nad realizowaną budową w zakresie technicznym,
  • Dotrzymanie harmonogramu prac i terminową realizację.

 

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe w specjalności budownictwo,
  • Minimum 6 lat doświadczenia w pracy na budowie w tym 3 lata na stanowisku samodzielnym,
  • Uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń,
  • Bardzo dobra znajomość prawa budowlanego,
  • Bardzo dobra znajomość MS Office, MS Project, AutoCAD, Norma Pro,
  • Wysokorozwinięte zdolności analityczne,
  • Zdolności negocjacyjne,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • Umiejętność motywowania podległego zespołu,
  • Innowacyjność i inicjatywa podczas prowadzenia budowy.

 

Oferujemy:

  • Możliwość awansu w strukturach Grupy Kapitałowej,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Udział w dwóch systemach premiowych rocznym oraz po zakończeniu kontraktu.
  • Pakiet benefitów pozapłacowych.
Miejsce wykonywania pracy: Gubin
 

 

INŻYNIER BUDOWY

Kod oferty:
S-02/28.08/17

Nasze wymagania:

  • 1. Wykształcenie wyższe w specjalności budowlanej,
  • 2. Minimum 1 rok doświadczenia w realizacji budowy,
  • 3. Wiedza techniczna dotycząca produktów, systemów i usług na rynku budowlanym,
  • 4. Praktyczna znajomość dokumentacji technicznej,
  • 5. Znajomość programów MS Office, AutoCAD, MS Project,
  • 6. Umiejętność współpracy w zespole,
  • 7. Komunikatywność,
  • 8. Innowacyjność,
  • 9. Inicjatywa.


Osoba zatrudniona na stanowisku inżyniera budowy będzie odpowiedzialna za:

 

  • 1. Nadzór nad wykonaniem prac przez podwykonawców, odbiór ilościowy, terminowy i jakościowy prac,
  • 2. Tworzenie harmonogramów prac oraz koordynacja prac pomiędzy branżami i podwykonawcami,
  • 3. Przygotowywanie zleceń i zamówień oraz prowadzenie rejestru,
  • 4. Prowadzenie rejestru obiegu dokumentacji projektowej oraz rejestru zmian wprowadzanych do dokumentacji projektowej,
  • 5. Archiwizację dokumentów obiektu,
  • 6. Prowadzenie dokumentacji kontraktu zgodnie z procedurami i instrukcjami SZJ.

 

Oferujemy:

  • 1. Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem,
  • 2. Ciekawą pracę na wielu nowoczesnych projektach budowlanych,
  • 3. Możliwość rozwoju w strukturach Grupy Kapitałowej,
  • 4. Stabilne zatrudnienie.

 

Miejsce wykonywania pracy:
Gubin
 

 

PAKOWACZ / KIEROWCA W SKLEPIE INTERNETOWYM

Kod oferty:
S-02/25.08/17

Wymagania:
  • znajomość języka niemieckiego,
  • Prawo jazdy: kat. B
  • punktualność,
  • staranność.
Opis stanowiska:
  • przyjmowanie dostaw,
  • przygotowywanie towaru do wysyłki,
  • dowóz towaru do Klienta.
Oferujemy:
  • umowę o pracę po okresie próbnym,
  • luźną atmosfera,
  • spokojna i przyjemna praca,
  • możliwości rozwoju.
Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

Kod oferty:
S-01/25.08/17

Wymagania:
  • Prawo jazdy: kat. B
  • komunikatywność,
  • otwartość,
  • szybkie przyswajanie wiedzy,
  • pozytywne nastawienie.
WARUNKI ZATRUDNIENIA

Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 40 h
Miejsce zatrudnienia: Zielona Góra
Wynagrodzenie: 2500 zł netto + prowizje
Data rozpoczęcia pracy: wrzesień 2017
Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

SPECJALISTA DO SPRAW BHP

Kod oferty:
S-01/24.08/17

Wymagania:
  • wykształenie wyższe;
  • uprawnienia specjalisty ds. bhp,
  • minimum 3-letni staż pracy,
  • znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • znajomość obsługi pakietu Microsoft Office i sprawna obsługa urządzeń biurowych,
  • umiejętność poprawnego formułowania treści pism,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność,
  • odporność na stres.
  • Ponadto kandydaci do zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity: Dz.U.2016.1793 ze zmianami).
Główne obowiązki:
  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy jak i w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,
  • udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,
  • doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą,
  • inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii;
  • prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla nowo zatrudnionych pracowników,
  • przeprowadzanie przeglądów budynków.
Oferujemy: 0,2 etatu.
 
Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI

Kod oferty:
S-02/23.08/17

Oczekiwania:
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego; - warunek konieczny;
  • dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne w celu budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami – warunek konieczny;
  • mile widziane wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunkowe/zarządzanie jakością);
  • umiejętność interpretacji rysunku technicznego oraz wymagań wymiarowania i tolerancji;
  • umiejętność obsługi narzędzi pomiarowych;
  • mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. jakości lub podobnym związanym z zarządzaniem jakością i obsługą klienta w firmie produkcyjnej z branży motoryzacyjnej;
  • mile widziana znajomość normy IATF 16949;
  • mile widziana praktyczna wiedza w zakresie SPC, FMEA, APQP, MSA;
  • umiejętność pracy pod presją czasu, rzetelność i konsekwencja w działaniu;
  • znajomość oprogramowania MS Office.


Zakres obowiązków:
  • kontakt z klientami w zakresie jakości produktów i utrzymywanie dobrej współpracy z klientami;
  • koordynowanie wdrażania i zatwierdzania nowych projektów;
  • dobór urządzeń i metod pomiarowych dla nowych projektów, w tym opracowywanie koncepcji przymiarów;
  • przygotowanie dokumentacji dla klientów (EMPB,PPAP);
  • prowadzenie analiz i wskaźników jakościowych firmy;
  • nadzór nad procesem reklamacji od klienta;
  • przeprowadzanie audytów systemu, procesu i wyrobu;
  • szkolenie pracowników pod kątem reklamacji;
  • sporządzanie raportów;
  • mierzenie stopnia zadowolenia klienta;
  • udział przy wdrożeniach nowych produktów;
  • koordynowanie prowadzenia analizy ryzyka, w tym PFMEA oraz opracowywanie planów kontroli;
  • współpraca z inżynierem jakości i procesu przy planowaniu i usprawnianiu procesów technologicznych;
  • nadzorowanie próbek referencyjnych oraz prowadzenie ich rejestru.

 
Oferujemy:Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • stabilna praca w miłym zespole w firmie o ugruntowanej pozycji,
  • możliwości rozwoju.
Miejsce zatrudnienia:
Cigacice/Zielona Góra
 

 

SPECJALISTA DS. ZAKUPU

Kod oferty:
S-01/23.08/17

Zakres zadań:
  • pozyskiwanie dostawców oraz utrzymywanie profesjonalnych kontaktów handlowych,
  • przygotowanie zapytań ofertowych oraz prowadzenie korespondencji handlowej z dostawcami,
  • porównywanie cen oraz prowadzenie negocjacji handlowych,
  • zapewnianie terminowego, ilościowego i jakościowego zaopatrzenia w zakresie surowców,
  • ocena dostawców pod względem jakości, ekonomicznej efektywności zakupów i wiarygodności,
  • sporządzanie sprawozdań z powierzonych zadań,
  • prowadzenie bazy danych dostawców oraz towarów,
  • pptymalizacja procesów zakupowych,
  • współpraca z innymi działami.


Wymagania:
  • wykształcenie wyższe – preferowane techniczne/ekonomiczne,
  • dobra znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
  • samodzielność i szybkość w podejmowaniu decyzji,
  • umiejętności negocjacyjne, analityczne i planistyczne,
  • umiejętność współpracy z różnymi poziomami i działami w firmie,
  • dobra organizacja pracy oraz umiejętności pracy pod presją czasu.

Oferujemy:
  • samodzielną i odpowiedzialną, pełną wyzwań zawodowych pracę,
  • warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników,
  • możliwość rozwoju zawodowego i współpracy z  największymi, międzynarodowymi koncernami,
  • świadczenia dodatkowe (karta multisport, świadczenia świąteczne…).
Miejsce zatrudnienia:
Grodzisk Wlkp.
 

 

WODZIREJ DZIECIĘCY

Kod oferty:
S-02/22.08/17

Poszukujemy kreatywnych osób do prowadzenia urodzin na Sali Zabaw w Zielonej Górze.
Masz pomysł na organizację ciekawych urodzin ... zapraszamy!
Oferujemy bardzo atrakcyjne wynagrodzenie.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA

Rodzaj umowy: umowa zlecenie
Godzinowy wymiar zatrudnienia: zgodnie z zamówieniem
Data rozpoczęcia pracy: od 1 września.

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

WYCHOWAWCA W ŚWIETLICY

Kod oferty:
S-01/22.08/17

Wymagania:
  • studenci II stopnia z kierunku Pedagogika.
Zakres obowiązków:
  • opieka nad dziećmi (15 osób) w godz. 14-19 w dniach poniedziałek - piątek,
  • okazjonalne imprezy typu Mikołajki, Marzanna, bal karnawałowy.
WARUNKI ZATRUDNIENIA

Rodzaj umowy: umowa zlecenie
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 20 godz/miesięcznie
Data rozpoczęcia pracy: 18.09.2017 r.
Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Kod oferty:
S-02/21.08/17

Wymagania:

  • ukończone studia na kierunku: filologia angielska.
WARUNKI ZATRUDNIENIA

Rodzaj umowy: umowa na czas określony
Godzinowy wymiar zatrudnienia: do uzgodnienia
Data rozpoczęcia pracy: 01-09-2017 lub później.
Miejsce zatrudnienia:
Kożuchów
 

 

NAUCZYCIEL PRZEDMIOTÓW LOGISTYCZNYCH/SPEDYCYJNYCH

Kod oferty:
S-01/21.08/17

Wymagania:

  • ukończone studia na kierunku: logistyka, transport, spedycja.
WARUNKI ZATRUDNIENIA

Rodzaj umowy: umowa na czas określony
Godzinowy wymiar zatrudnienia: do uzgodnienia
Data rozpoczęcia pracy: 01-09-2017 lub później.
Miejsce zatrudnienia:
Kożuchów
 

 

SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU

Kod oferty:
S-02/18.08/17

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe w zakresie księgowości/finansów/ekonomii/IT,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel,
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
  • dokładność i rzetelność,
  • doświadczenie zawodowe w prowadzeniu audytów, controllingu bądź dziale finansowym będzie dodatkowym atutem.
Zakres zadań:
  • przygotowywanie analiz, raportów i zestawień,
  • kontrolowanie prawidłowości rejestracji transakcji w systemie ERP,
  • tworzenie prognoz oraz aktywny udział w procesie budżetowania.
Oferujemy:
  • ciekawą i odpowiedzialną pracę w międzynarodowej firmie,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wsparcie merytoryczne i szkoleniowe,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • kartę multisport,
  • po okresie wdrożenia istnieje możliwość częściowej pracy zdalnej.
Miejsce zatrudnienia:
Grodzisk Wielkopolski  

 

 

PRACOWNIK TECHNICZNY

Kod oferty:
S-01/18.08/17

Wymagania:

  • wykształcenie techniczne,
  • dobra organizacji pracy,
  • komunikatywności,
  • samodzielności,
  • zaangażowania,
  • mile widziane uprawnienia energetyczne.
Zakres obowiazków:
  • prace związane z wykonywaniem drobnych napraw (np. hydraulicznych, konserwacyjnych, ślusarskich),
  • wykonywanie przeglądów technicznych,
  • usuwanie zaistniałych usterek,
  • prace remontowe,
  • wykonywanie montażu i ustawianie mebli,
  • koszenie trawników,
  • usuwanie chwastów,
  • inne polecone mu prace.

Oferujemy:
  • umowa na okres próbny - 6 miesięcy,
  • pełen etat od 01.09.2017.
Miejsce zatrudnienia:
Nowy Kisielin/ Zielona Góra
 

 

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI

Kod oferty:
S-02/17.08/17

Oczekiwania:

  • minimum jeden rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość języka niemieckiego,
  • umiejętności organizacyjne oraz samodzielność w działaniu,
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz podejmowania szybkich decyzji.

 

Zadania:

  • planowanie i organizacja przewozów międzynarodowych floty własnej i obcej,
  • zapewnienie płynności zleceń transportowych,
  • budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami,
  • nadzór nad przewozami.

 

Oferujemy:

  • pracę w rozwijającej się firmie o mocnej pozycji rynkowej,
  • możliwość rozwoju zawodowego w oparciu o system szkoleń,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • pakiet socjalny (min. ubezpieczenie grupowe, nagroda roczna),
  • niezbędne narzędzia pracy.

 

Miejsce zatrudnienia:
Gorzów Wlkp
 

 

SPECJALISTA BIURA OBSŁUGI KLIENTA

Kod oferty:
S-01/17.08/17

Oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego,
  • mile widziana znajomość zagadnień związanych z dokumentowaniem sprzedaży i gospodarką materiałową,
  • biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych,
  • komunikatywność, obowiązkowość, zaangażowanie,
  • samodzielność w działaniu.

 

Zadania:

  • przyjmowanie i potwierdzanie zamówień od klientów,
  • przekazywanie zamówień do realizacji,
  • współpraca z innymi działami w firmie.

 

Oferujemy:

  • pracę w rozwijającej się firmie o mocnej pozycji rynkowej,
  • możliwość rozwoju zawodowego w oparciu o system szkoleń,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • pakiet socjalny (min. ubezpieczenie grupowe, nagroda roczna),
  • niezbędne narzędzia pracy.
     
Miejsce zatrudnienia:
Gorzów Wlkp
 

 

ASYSTENT

Kod oferty:
S-01/16.08/17


Wymagania:
  • wykształcenie elektryczne,
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność współpracy z zespołem pracowników.


Zakres zadań:
  • prace inżynieryjno-techniczne,
  • opracowywanie dokumentacji w biurze Grupy Robót Elektrycznych,
  • nadzór nad grupą pracowników.

Oferujemy:
  • umowę o pracę od września br,
  • 8h czas pracy.
Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra i okolice
 

 

ASYSTENT, SPECJALISTA

Kod oferty:
S-01/09.08/17

Praca przy opracowaniu audytu energetycznego przedsiębiorstwa.

Wymagania:

  • Wykształcenie kierunkowe: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika (także kierunki pokrewne).

    Dobrze widziana znajomość aplikacji MSWord, programów kosztorysowych, AutoCAD.

    Wiedza techniczna z zakresu branży budowlanej, sanitarnej lub elektrycznej będzie dodatkowym atutem.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: Umowa cywilnoprawna
Wynagrodzenie: do uzgodnienia
Data rozpoczęcia pracy: 16.08.2017

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

KONSULTANT I i II LINII WSPARCIA

Kod oferty:
S-01/08.08/17

U nas będziesz:

  • Odpowiadał za inwentaryzację sprzętu.
  • Rejestrował i weryfikował zgłoszenia pod kątem formalnym.
  • Analizował i diagnozował zgłoszenia w zakresie merytorycznym.
  • Koordynował, monitorował i eskalował zadania związane z realizacją zgłoszeń (do finalnego rozwiązania).
  • Opracowywał niezbędną dokumentację związaną z realizacją zadań serwisowych.
  • Monitorował i pozyskiwał informacje na temat bieżących potrzeb klientów.

Aplikuj do nas jeśli:

  • Masz wykształcenie wyższe  (preferowane techniczne) i jesteś dostępny 40h w tygodniu,
  • Znasz systemy operacyjne (Unix, Linux, Windows) i chcesz się rozwijać w tym zakresie.
  • Znasz podstawy zagadnień ITIL.

Oferujemy:

  • Duże możliwości rozwoju,
  • Pracę w organizacji, która docenia i nagradza Twój entuzjazm i wyniki,
  • Współpracę w gronie profesjonalistów.
Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

GŁÓWNY SPECJALISTA DS. EKSPOZYCJI

Kod oferty:
S-01/07.08/17

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin (40 godzin tygodniowo) w równoważnym czasie pracy na czas określony,
  • pracę kreatywną o wysokim poziomie innowacyjności,
  • pracę w inspirującym, aktywnym zespole,
  • rozwój poprzez ambitne zadania i samodzielność działania,
  • możliwość realizacji pasji i zainteresowań zawodowych,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Osoba, której poszukujemy, powinna spełniać poniższe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, jedno z poniższych (lub pokrewne):

- biologia,
- geografia,
- chemia,
- fizyka,
- matematyka,

  • uprawnienia  pedagogiczne, umiejętność pracy z dziećmi i młodzieżą,
  • kreatywność oraz umiejętność ciekawego i zrozumiałego mówienia o nauce,
  • samodzielność i inicjatywa w podejmowaniu działań, systematyczność,
  • umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów,
  • dobra organizacja pracy, umiejętność działania pod presją czasu i reagowania w sytuacjach nagłych,
  • dyspozycyjność,
  • znajomość przynajmniej jednego języka obcego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację pisemną i ustną (preferowany język niemiecki),
  • obsługa: komputery, programy komputerowe: pakiet Office.

 

Zakres zadań:

  • Opracowanie merytoryczne wystaw oraz ich organizacja techniczna w terenie,
  • tworzenie koncepcji projektów i akcji edukacyjnych z zakresu nauk przyrodniczych,
  • opracowanie i wdrażanie nowych działań, rozwiązań metodycznych, narzędzi związanych z działalnością popularyzatorską,
  • opieka nad stanowiskami interaktywnymi i wystawami
  • pomoc i opieka edukacyjna, rzetelne i kulturalne udzielanie informacji zwiedzającym,
  • organizacja pokazów, warsztatów dla dzieci i młodzieży,  
  • organizacja i prowadzenie zajęć edukacyjnych,
  • współudział w tworzeniu strony internetowej oraz w zakresie promocji wydarzeń edukacyjnych,
  • odpowiedzialność za stan techniczny wystaw, wystaw wypożyczonych  oraz eksponatów powierzonych do ekspozycji.
Dokumenty należy składać do 15 sierpnia 2017 r.
Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

MONTER INSTALACJI ALARMOWYCH
/ POMOCNIK MONTERA

Kod oferty:
S-02/07.08/17

Główne zadania na tym stanowisku:

  • Praca przy montażu instalacji elektrycznych
  • korzystanie z narzędzi montażowych

 

Wymagania:

  • Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne – o specjalności elektryk
  • Doświadczenie zawodowe
  • Mile widziane uprawnienia SEP do 1kV
  • Sumienność

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Narzędzia niezbędne do pracy
Miejsce pracy:
Warszawa
 

 

LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Kod oferty:
S-03/07.08/17

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Pasja i zaangażowanie w pracy z ludźmi

    Mile widziane doświadczenie w projektach edukacyjnych
    Możliwość zatrudnienia studentów
  • Prawo jazdy: preferowane

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: zlecenie
Godzinowy wymiar zatrudnienia: godzinowy
Data rozpoczęcia pracy: 01.09

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

PRACA – ADMINISTRACJA UZ

Kod oferty:
S-01/04.08/17

Praca w ramach mowy na zastępstwo.

Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy:

  • Prowadzenie wszelkich spraw związanych z realizacją zamówień udzielanych z wyłączeniem ustawy PZP, zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych w Uniwersytecie Zielonogórskim.
  • Ewidencjonowanie umów w rejestrze umów Działu Zaopatrzenia.
  • Udzielanie informacji w zakresie realizacji zamówień zainteresowanym jednostkom organizacyjnym Uniwersytetu Zielonogórskiego.
  • Monitorowanie warunków i terminów dostaw.
  • Prowadzenie spraw związanych z reklamacjami dotyczącymi jakości i ilości realizowanych zamówień.
  • Ewidencjonowanie faktur w rejestrze faktur Działu Zaopatrzenia, nadzór nad ich obiegiem oraz przekazywanie opisanych przez jednostki organizacyjne UZ dokumentów do Działu Finansów i Działu Księgowości.
  • Archiwizowanie dokumentacji zrealizowanych zamówień.
  • Prowadzenie Dzienników Podawczych Działu Zaopatrzenia.
  • Wprowadzanie danych do Rejestru Zamówień realizowanych poza Ustawą PZP i zamówień realizowanych zgodnie z Ustawą PZP.
  • Organizowanie szkoleń produktowych dla pracowników UZ wspólnie z przedstawicielami producentów sprzętu.
  • Obsługa programu Dziekanat-2.3 w zakresie wspomagania pracy Działu Zaopatrzenia.
  • Składanie deklaracji do systemu INTRASTAT o obrocie handlowym podlegającym zgłoszeniu.
  • Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych (np. dla GUS).
  • Współpraca z Urzędem Celnym oraz przewoźnikami krajowymi i zagranicznymi przy odbiorze i ekspedycji aparatury, materiałów, usług i innych urządzeń.
  • Realizowanie innych zadań powierzonych przez Kierownika Działu Zaopatrzenia w zakresie zadań Działu Zaopatrzenia.

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe – preferowane: techniczne, ekonomiczne,
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office,
  • duża samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole.

 

Wymagania dodatkowe:

  • Znajomość języka angielskiego min. w stopniu podstawowym.

 

Pisemne oferty zawierające CV, list motywacyjny, należy składać do 11 sierpnia 2017 roku.

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

HR ASSISTANT

Kod oferty:
S-02/04.08/17

Za co będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna:

  • Udział w targach pracy oraz wydarzeniach z obszaru Employer Brandingu
  • testowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów
  • udział w nowych inicjatywach z zakresu Employer Brandingu
  • wsparcie procesów rekrutacji: publikacja ogłoszeń, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, preselekcja CV, rozmowy rekrutacyjne, sprawdzanie referencji, komunikacja z kandydatami
  • prowadzenie onboardingu dla pracowników
  • rejestracja i przetwarzanie danych w systemie kadrowo-płacowym
  • administrowanie aktami osobowymi
  • pomoc w przygotowaniu szkoleń
     

Wymagania:

  • Nie oczekujemy doświadczenia zawodowego – wszystkiego z chęcią Cię nauczymy :)
  • naszym głównym wymaganiem jest znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację zarówno pisemną jak i ustną
  • poszukujemy osób, które szybko się uczą i mają ciekawe pomysły na usprawnienia
  • zainteresowanie branżą HR jest dodatkowym atutem
  • ważna jest umiejętnośc pracy zarówno indywidualnej jak i odnalezienie się w pracy zespołowej
  • dyspozycyjność min. 20h w tygodniu
  • mile widziani studenci kierunków: Zarządzanie zasobami ludzkimi, Psychologia
  • wysoka orientacja na szczegóły i wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne
  • otwartość i komunikatywność
     
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie 
  • elastyczny grafik pracy
  • zdobycie doświadczenia w branży HR w międzynarodowej firmie
  • imprezy firmowe
  • bezpłatne lekcje angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego
Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

AUTOR/KA MATERIAŁÓW MERYTORYCZNYCH

Kod oferty:
S-03/04.08/17


W związku z realizacją projektu komercyjnego polegającego na przygotowaniu materiałów edukacyjnych z historii muzyki, historii sztuki, plastyki i muzyki poszukujemy do współpracy osób, które potrafią przygotować tekstowe materiały szkoleniowe z prostych ww. zagadnień. Szukamy osób, które posługują się lekkim piórem, a zasady ortografii i interpunkcji mają w małym palcu.*


Wymagania:

  • Dyspozycyjność,
  • kreatywność,
  • znajomość pakietu MS Office.

Forma zatrudnienia w postaci umowy o dzieło. Praca zdalna z domu.

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

JUNIOR SUPPORT ENGINEER

Kod oferty:
S-04/04.08/17

Za co będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna:

  • Rozwiązywanie zgłoszeń zarejestrowanych przez klienta w systemie CRM
  • śledzenie przesyłek z użyciem interfejsu webowego
  • konfigurowanie procesów automatycznego śledzenia i synchronizacji
  • kontakt z kurierami w celu uzyskania brakujących statusów
  • kontakt z programistami w celu naprawienia wykrytych błędów
  • wykorzystanie baz danych do analizy zgłoszenia
     

Wymagania:

  • Nie oczekujemy doświadczenia zawodowego – wszystkiego z chęcią Cię nauczymy :)
  • naszym głównym wymaganiem jest znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację ustną i pisemną
  • znajomość języków: niemiecki, francuski, hiszpański jest dodatkowym atutem
  • ogólna wiedza informatyczna (środowisko Windows, aplikacje internetowe)
  • zainteresowanie branżą IT
  • mile widziani studenci kierunku Informatyka
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • poszukujemy osób, które szybko się uczą 
  • wysoka orientacja na szczegóły i wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne
  • ważna jest umiejętność pracy zarówno indywidualnej jak i odnalezienie się w pracy zespołowej
  • dyspozycyjność min. 20h w tygodniu
     

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie 
  • elastyczny grafik pracy
  • zdobycie doświadczenia w branży IT w międzynarodowej firmie
  • imprezy firmowe
  • bezpłatne lekcje angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego
Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

JUNIOR UX DESIGNER

Kod oferty:
S-01/03.08/17

We are looking for a UX/ Ui Designer who will work on projects to create the next generation user/application interfaces that will further define company’s brand.
This person will be responsible for developing best-in-class seller experiences (user interface designs, interaction models, prototypes, etc.) in a fast-paced, agile, startup-like environment. Also will work closely with engineering, product management, marketing, to successfully go from early stage product concepts to launch.

 

Responsibilities:

- Create modern, elegant UI decisions for enterprise web applications - Work with a team of UI/UX designers - Interpret interaction design specifications and wire frames, applying visual design and user interface standards and guidelines - Work collaboratively within a team of visual designers and UI developers to deliver attractive user interfaces across a range of client websites and mobile/tablet/desktop apps - Keep up to date with the latest UI design and usability trends and techniques

 

Requirements:

- At least one year of UX/UI design experience - Staying up to date on current trends in visual design for web, mobile and desktop - Fluency in best practices for web-based information architecture and design, as well as strong knowledge of usability principles and techniques - Design Software: Photoshop, Illustrator, InDesign (Adobe Creative Cloud applications) - Intermediate English - Possess design skills (layout, colour, typography) - Interest in people’s needs and behaviors in terms of delivering good user experiences Preferences: - A portfolio demonstrating UI/UX design skills - Understanding of web technologies – HTML/CSS/JS - Familiar with Sketch / Invision / Marvel / Zeplin - Experience on agile development projects

 

We offer: - Great working atmosphere in an international team of excellent specialists - The culture of open communication and exchange of experience, access to the latest technology and our know-how - Participation in interesting and varied projects (local and international), possibilities of business travels - Development paths suited to individual talents: international exchange of knowledge, professional certifications - Working conditions that will give you a sense of financial security and will make your dreams come true - Flexible working time - Relocation package - A rich benefits package: private medical care, group life insurance, travel insurance, food subsidies, participation in sports classes, cultural activities - Delicious coffee and 20 different tea flavors

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 8
Data rozpoczęcia pracy: od zaraz

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

STAŻYSTA W DZIALE LOGISTYKI

Kod oferty:
ST-01/03.08/17

Kluczowe zadania:

  • Wsparcie Działu Logistyki w wykonywaniu codziennych zadań.

Wymagania:

  • Zaangażowanie i inicjatywa.
  • Dokładność i rzetelność.
  • Znajomość środowiska MS Office.
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu CRM.

Oferujemy:

  • Płatyny staż miesięczny.
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku motoryzacyjnym.
  • Przyjazną atmosferę pracy.
Miejsce zatrudnienia:
Grodzisk Wielkopolski
 

 

CONTROLLING ASSISTANT/
MŁODSZA KSIĘGOWA

Kod oferty:
S-01/02.08/17

Wymagania:

  • Wykształcenie: Ekonomia, pokrewne, inne -mile widziani studenci
  • Znajomość języków obcych: j. angielski komunikatywny
  • Biegła znajomość MS Excel

 

Obowiązki:

  • Współpraca z innymi działami firmy w celu kontroli realizacji i efektywności projektów
  • Opracowywanie danych, przygotowywanie analiz, raportów, zestawień,
  • Koordynacja obiegu dokumentów (zamówień, budżetów, faktur, korespondencji)
  • Rozliczanie prowadzonych projektów
  • Przygotowywanie analiz i prezentacja danych wewnętrznych
  • Rozwijanie narzędzi kontrolingowych wspomagających pracę firmy
  • Wsparcie przy budżetowaniu i analizie odchyleń budżetowych, wycenach projektów

 

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju umiejętności i własnej kariery
  • pracę w młodym dynamicznym zespole
  • stabilne warunki zatrudnienia

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Praca od zaraz

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

EKTROMECHANIK DZIAŁU BUDOWY MASZYN

Kod oferty:
S-02/02.08/17

Zadania:

  • Montaż mechaniczny na podstawie rysunków 2D i modeli 3D
  • Montaż instalacji pneumatycznej i elektrycznej maszyn i urządzeń
  • Dobór odpowiednich elementów montażowych

 

Czego oczekujemy?

 

  • Minimum dwa lata doświadczenia w budowie lub modernizacjach maszyn
  • Wiedza z zakresu mechaniki, pneumatyki, elektryki i automatyki maszyn
  • Dobra znajomość komponentów pneumatyki i elektryki
  • Umiejętność czytania schematów elektrycznych i pneumatycznych
  • Umiejętność czytania rysunków  2D
  • Umiejętność obsługi narzędzi pomiarowych oraz elektronarzędzi
  • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego mile widziana
  • Uprawnienia SEP do 1kV mile widziane

 

Co oferujemy?

  • Praca na 1 zmianę i elastyczne godziny pracy
  • Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kompetencji
  • Nieograniczone możliwości rozwoju
  • Udział  w  innowacyjnych projektach
  • Dodatek za relokację do miejsca pracy
  • Pakiet socjalny: karta multisport, ubezpieczenie grupowe, kasa pożyczkowa, kolonie dla dzieci, imprezy integracyjne, wczasy pod gruszą i wiele innych
Miejsce zatrudnienia:
Nowy Tomyśl
 

 

KONSTRUKTOR W DZIALE BUDOWY MASZYN

Kod oferty:
S-03/02.08/17

Główne zadania na stanowisku:

  • Projektowanie i konstruowanie oprzyrządowań oraz maszyn (3D i 2D)
  • Współpraca z klientami w zakresie realizacji prowadzonych projektów
  • Przygotowywanie ofert kosztowych wraz z koncepcją
  • Nadzór  nad prowadzonymi projektami na wszystkich etapach realizacji
  • Analiza konstrukcji ze względu na jej:  koszty wytworzenia,
  • funkcjonalność oraz możliwość wykorzystania w procesie produkcji
  • Tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją techniczną
  • Poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w prowadzonych projektach

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Mechanika i Budowa Maszyn)
  • Min 2-letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego konstruktora (np. maszyn, oprzyrządowania, urządzeń elektromechanicznych)
  • Umiejętności tworzenia dokumentacji technicznej w systemach CAD 3D
  • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
  • Samodzielność, elastyczność, kreatywność
  • Znajomość rynku komponentów z zakresu pneumatyki, sensoryki, techniki liniowych przemieszczeń  i mechatroniki

Oferujemy:

  • Możliwość prowadzenia samodzielnie innowacyjnych projektów
  • Dostęp do know-how międzynarodowej Grupy Phoenix Contact
  • Dostęp do szerokiej oferty szkoleń i narzędzi rozwojowych
  • Dofinansowanie do dojazdów do pracy pow. 30 km
  • Benefity pozapłacowe
Miejsce zatrudnienia:
Nowy Tomyśl
 

 

PROJECT MANAGER

Kod oferty:
S-01/01.08/17

Główne zadania:

  • Prowadzenie projektów budowy maszyn (planowanie, koordynacja, nadzór na realizacja poszczególnych etapów)
  • Tworzenie ofert budowy maszyn (koncepcja, termin, koszt) wraz z zespołem projektowym
  • Obsługa klientów wewnętrznych (działy produkcyjne) w zakresie  realizacji projektów
  • Rozwiązywanie problemów związanych z prowadzonymi projektami (termin, koszt, jakość)
  • Raportowanie,  monitorowanie i utrzymywanie wskaźników dla prowadzonych projektów

 

Wymagania:               

  • Wykształcenie wyższe techniczne , preferowane: mechanika-budowa maszyn
  • Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z prowadzeniem projektów w branży automatyki produkcyjnej lub budowy maszyn
  • Znajomość automatyzacji procesów produkcji
  • Doświadczenie w projektowaniu maszyn będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego
  • Wielozadaniowość, doskonała organizacja pracy
  • Umiejętność moderowania spotkań i szybkiego rozwiązywania problemów

 

Oferujemy:

  • Możliwość prowadzenia samodzielnie innowacyjnych projektów
  • Dostęp do know-how międzynarodowej Grupy Phoenix Contact
  • Dofinansowanie do dojazdów do pracy powyżej 30 km
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
  • Pakiet socjalny: karta multisport, ubezpieczenie grupowe, kasa pożyczkowa, kolonie dla dzieci, imprezy integracyjne
Miejsce zatrudnienia:
Nowy Tomyśl
 

 

PROGRAMISTA-AUTOMATYK

Kod oferty:
S-02/01.08/17

Programuj i uruchamiaj systemy  sterowania w maszynach, czyli m.in.:

  • programuj od podstaw sterowniki PLC
  • programuj panele operatorskie i systemy wizualizacji oraz robotów i napędów elektrycznych
  • analizuj istniejące programy sterujące w celu optymalizacji ich pracy
  • ustalaj potrzeb klienta i przygotowuj oferty kosztowe wraz z koncepcją rozwiązania.

 

Czego oczekujemy?

  • doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane w zakresie budowy i modernizacji maszyn
  • wykształcenia wyższego technicznego, preferowany profil studiów: automatyka i robotyka
  • znajomości języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomości środowisk programowania PLC
  • znajomości sprzętowej i programowej sieci przemysłowych
  • znajomość zagadnień i komponentów automatyki przemysłowej
  • umiejętności czytania schematów elektrycznych.

 

Co oferujemy?

  • pracę pełną wyzwań w międzynarodowej organizacji
  • nieustanny rozwój i możliwość realizacji innowacyjnych projektów
  • dodatek za dojazd do pracy powyżej odległości 30 km,
  • elastyczne godziny pracy
  • dostęp do szerokiego zakresu świadczeń pozapłacowych: dodatkowe ubezpieczenie, karta Multisport
Miejsce zatrudnienia:
Nowy Tomyśl

 

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA W DZIALE BUDOWY MASZYN

Kod oferty:
S-03/01.08/17

Główne zadania:

  • Pozyskiwanie ofert oraz negocjowanie cen i terminów dostaw na części zakupowe od dostawców zewnętrznych i elementy frezowane z działu Narzędziowni do projektów budowy maszyn i urządzeń
  • Przygotowanie zamówień oraz kontrola i opis dokumentów zakupowych w systemie SAP
  • Realizacja procesu zakupów, nadzór nad terminowymi dostawami oraz kompletacja wszystkich części do trwających projektów
  • Ciągła optymalizacja procesu zakupów i zaopatrzenia w części do prowadzonych w dziale Budowy Maszyn projektów
  •  

Oczekujemy:    

  • Wykształcenie techniczne, preferowane wyższe
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym
  • Umiejętność czytania rysunku technicznego
  • Podstawowa znajomość elementów automatyki do maszyn i urządzeń przemysłowych
  • Znajomość zagadnień i branży obróbki mechanicznej będzie dodatkowym atutem
  • Zdolności negocjacyjne
  • Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i dokładność
  • Biegła obsługa komputera (w tym MS Excel)
  • Doświadczenie w pracy z systemem SAP będzie dodatkowym atutem
  • Prawo jazdy kat. B

 

Oferujemy:

  • Dostęp do szerokiej oferty szkoleń i innych działań rozwojowych
  • Ciekawe zadania i wyzwania w innowacyjnej organizacji
  • Dofinansowanie do dojazdów do pracy powyżej 30 km
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
  • Pakiet socjalny: Karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, kasa pożyczkowa, kolonie dla dzieci, imprezy integracyjne
Miejsce zatrudnienia:
Nowy Tomyśl
 

* - wersja pracodawcy

Archiwum (zawiera oferty nieaktualne)