Biuro Karier Uniwersytetu Zielonogórskiego Biuro Karier Uniwersytetu Zielonogórskiego
gb.JPG
de.JPG

styczeń 2018

Archiwum (zawiera oferty nieaktualne)

 

REFERENT TECHNICZNY

Kod oferty:
S-01/31.01/18

Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku m.in. należy:

  • Wykonywanie prac instalacyjno-montażowych sprzętu elektronicznego,
  • udział w rozwiązywaniu problemów technicznych.
  • utrzymanie w gotowości do pracy aparatury i zainstalowanych aplikacji na komputerach w laboratorium robotyki, automatyki oraz programowalnych sterowników logicznych'
  • nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem sprzętu Pracowni, Pracowników Instytutu, jego kontrola, naprawa i modernizacja,
  • obsługa i zabezpieczenie sieci komputerowej, konfiguracja urządzeń, bieżąca aktualizacja oprogramowania,
  • zapewnienie ciągłości pracy poprzez bieżące usuwanie usterek sprzętu i oprogramowania,
  • realizacja innych zadań powierzonych przez Kierownika Pracowni Systemów Informatycznych.

 

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu automatyki lub elektrotechniki (także student ostatniego roku studiów),
  • umiejętność lutowania, montażu drobnych detali, obsługi elektronarzędzi,
  • diagnozowanie podstawowych usterek w urządzeniach elektrycznych i elektronicznych wraz z naprawą ich,
  • praktyczne doświadczenie w branży automatyku lub robotyki (staże, praktyki, szkolenia itp.),
  • znajomość automatyki przemysłowej,
  • praktyczne doświadczenie pracy z systemem Linux, Windows,
  • samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność.

 

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe kryteria, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 15 lutego 2018 r. do godz. 15:00.

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

INFORMATYK/ ADMINISTRATOR  SYSTEMÓW

Kod oferty:
S-02/31.01/18

Do twoich głównych zadań należeć będzie:

  • Administracja infrastrukturą sieciową firmy w obszarze produkcyjnym i biurowym zapewniając jej nieprzerwane działanie;
  • Instalacja oraz konfiguracja sprzętu i oprogramowania (serwery, stacje robocze, terminale);
  • Administrowanie sieciami LAN/WAN/WLAN;
  • Bieżące utrzymanie systemów - analiza wydarzeń, alarmów, wykonywanie kopii zapasowych;
  • Wsparcie użytkowników w obsłudze systemów informatycznych i rozwiązywanie bieżących problemów;
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie zmian i usprawnień w systemach IT
  • Przestrzeganie i kontrolowanie istniejącej polityki bezpieczeństwa, dotyczącej użytkowania urządzeń IT w firmie;
  • Wdrażanie nowych rozwiązań i technologii;
  • Przygotowywanie procedur i dokumentacji;
  • Udział w projektach informatycznych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe;
  • Dobra znajomość języka angielskiego;
  • Bardzo dobra znajomość systemów Windows XP/7/8/10 w zakresie administracji stacji roboczych;
  • Umiejętność naprawy i konfiguracji urządzeń komputerowych;
  • Znajomość technologii sieciowych i konfiguracji sieci LAN/WAN/WLAN;
  • Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieci i systemów informatycznych;
  • Samodzielność w ustalaniu priorytetów zadań, oraz efektywne zarządzanie własnym czasem pracy;
  • Zdolność do pracy pod presją czasu, samodzielność w sytuacjach awaryjnych, dyspozycyjność (dyżury weekendowe);
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie

Miejsce pracy:
Nowe Miasteczko
 

 

INŻYNIER BUDOWY

Kod oferty:
S-03/31.01/18

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Koordynację robót we współpracy z kierownikiem budowy,
  • organizowanie zaplecza i placu budowy,
  • wykonywanie przedmiarów robót,
  • nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i p.poż.


Wymagania:

  • Wykształcenie kierunkowe - budownictwo,
  • prawo jazdy kat. B.

 

Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - atrakcyjne wynagrodzenie, - niezbędne narzędzia pracy, - możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA

Rodzaj umowy: umowa o pracę pełen etat

Data rozpoczęcia pracy: 01-02-2018

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

SPECJALISTA SOCIAL MEDIA

Kod oferty:
S-01/30.01/18

Dołącz do nas jeżeli jesteś osobą, która: - lubi uczyć się ciekawych rzeczy i wykorzystywać je w praktyce - posiada podstawową znajomość obsługi WordPress-a (mile widziane) - ma doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych w mediach społecznościowych (Facebook) oraz obsługi statystyk Facebook (piksel Facebook, analityka Facebook) - ma dobrą wiedzę i umiejętności obsługi Facebook, FastTony.ES, LinkedIn, G+, YouTube, Pinterest, Twitter, Instagram - zaczyna dzień odpalenia fejsa, ale pomimo tego wysoko ceni sobie kontakt z ludźmi w realu oraz pracę w zespole jest odpowiedzialna, zorganizowana i lubi sama sobie organizować pracę - potrafi analizować i wyciągać wnioski - ma doświadczenie w pracy z programami graficznymi (Photoshop, Ilustrator) na potrzeby redakcji kanałów Social Media (mile widziane ).

 

Wymagana znajomość języków obcych: angielski, niemiecki (mile widziane).

 

Zakres obowiązków:
- przygotowywanie i wdrażanie strategii obecności marek w mediach społecznościach,
- wdrażanie mechanizmów wewnętrznych zwiększających skuteczność prac w/w działań,
- raportowanie efektów,
- inspirowanie zespołu do tworzenia kontentu atrakcyjnego dla użytkowników Social Mediów.

 

W zamian, oferujemy Ci:
- pracę w niekorporacyjnej atmosferze, gdzie jesteśmy ciekawi Ciebie, Twoich pasji, elastyczni godzinowo, otwarci na współpracę, - pracę w ambitnym zespole fajnych ludzi ,
- możliwość stałego poszerzenia kompetencji, czyli własnej wartości,
- możliwość wykazania się w bardzo rozwojowym dla firmy obszarze,
- dostęp do nowoczesnych rozwiązań i narzędzi, najbardziej aktualnej wiedzy oraz szkoleń,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- umowę o pracę.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 40h tygodniowo
Wynagrodzenie: 2000 - 3500
Data rozpoczęcia pracy: luty 2018

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

AUTOMATYK

Kod oferty:
S-02/30.01/18

Do obowiązków kandydata będzie należeć:

  • Wykonywanie przeglądów, usprawnień i modernizacji maszyn,
  • Nadzorowanie i utrzymywanie maszyn oraz urządzeń w ruchu ciągłym,
  • Wdrażanie nowych rozwiązań technicznych w parku maszynowym.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia technicznego (automatyka, elektryka, elektromechanika, mechatronika, elektronika),
  • doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku (co najmniej 3 lata),
  • znajomości języka angielskiego w stopniu podstawowym,
  • posiadania niezbędnych uprawnień energetycznych do 1 kV,
  • umiejętności czytania rysunków technicznych i schematów elektrycznych,
  • umiejętności przeprowadzania diagnostyki i napraw układów z elementami wykonawczymi,
  • znajomości zasad działania storowników PLC: Siemens, Allen Bradley;
  • umiejętności przeprowadzania diagnostyki sieci przemysłowych,
  • gotowości do pracy w systemie czterobrygadowym.

 

Atutem będzie:

  • Znajomość systemu SAP.

 

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na okres próbny, docelowo umowę na czas nieokreślony
  • Możliwość pracy i zdobycia doświadczenia w międzynarodowym koncernie produkcji spożywczej
  • Wynagrodzenie adekwatne do pełnionych obowiązków/zajmowanego stanowiska
  • Bogaty pakiet socjalny (sportowy, medyczny, ubezpieczenie na życie, pracowniczy program emerytalny)
  • Możliwość rozwoju w strukturze firmy

 

Miejsce zatrudnienia:
Kargowa
 

 

PŁATNY STAŻ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - ABSOLWENTÓW

Kod oferty:
ST-01/30.01/18

Informacje dodatkowe:

Poszukujemy osób, które: - ukończyły studia licencjackie bądź magisterskie, - są w wieku 21 – 29 lat, - aktualnie nie pracują, nie szkolą się i nie kształcą w trybie stacjonarnym, - mieszkają w Zielonej Górze lub na terenie powiatu zielonogórskiego i nowosolskiego, - posiadają orzeczenie o niepełnosprawności lub orzeczenie o stanie zdrowia lub opinię wydaną przez lekarza w przypadku osób z zaburzeniami psychicznymi, - nie mają doświadczenia i chcą je zdobyć.*

 

Jeżeli ten opis pasuje do Ciebie – zgłoś się do nas! Oferujemy: - 3-miesięczny płatny staż zawodowy z możliwością zatrudnienia, - stypendium stażowe w wysokości 1500zł. netto/miesiąc, - bezpłatne szkolenia zawodowe, w tym szkolenie komputerowe z możliwością uzyskania certyfikatu ECDL, - indywidualne wsparcie psychologiczne, - spotkania z pośrednikiem pracy, doradcą zawodowym i psychologiem.

 

Staże zawodowe będą realizowane u pracodawców z regionu w różnych obszarach, m.in. : - Administracja/Praca biurowa, - Obsługa klienta, - Kadry/Płace/Rekrutacja, - Logistyka, - Księgowość/Finanse, - BHP/Ochrona środowiska, - IT, - Inżynieria, - Reklama/PR/Marketing, - Transport/Spedycja. Warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w projekcie jest spełnienie wymienionych wymagań.

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa stażowa
Godzinowy wymiar zatrudnienia: pełny etat
Wynagrodzenie: 1500zł. netto / m-c
Data rozpoczęcia pracy: luty 2018r.

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra, powiat
zielonogórski, powiat nowosolski
 

 

SPECJALISTA DS. ROZWOJU PRODUKTU

Kod oferty:
S-03/30.01/18

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Proces rozwoju nowych produktów od fazy konceptu do pełnej idustrializacji,
  • Proces wprowadzania innowacji i zmian w istniejących wyrobach,
  • Dostarczanie konceptów w obszarze I&R zgodnymi ze strategią dla kategori produktów,
  • Poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań związanych ze zwiększeniem efektywności i redukcją kosztów,
  • Przygotowywanie dokumentacji technologicznej oraz nadzorowanie procesu NPD poprzez pracę systemową,
  • Zapewnienie zgodności prawnej w obszarze realizowanych projektów,
  • Własny rozwój oraz przekazywanie wiedzy technologicznej i szkolenia,

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Ukończonych studiów wyższych kierunkowych inżynieryjnych/technicznych,
  • Minimum 4-letniego doświadczenia w obszarze NPD oraz zarządzania projektami i technologią,
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Umiejętności planowania i przewidywania, analizy i wyciągania wniosków i rozwiązywania problemów,
  • Incjatywy, wnikliwości i umiejętności prezentacji własnych pomysłów i poglądów,
  • Dużej samodzielności oraganizacji pracy i samodyscypliny,
  • Umiejętności pracy w zespole, budowania kontaktów i relacji,
  • Prawa jazdy kategorii B.

 

Dodatkowe atuty (nieobowiązkowe):

  • Znajomość środowiska SAP,
  • Znajomości branży spożywczej w szczególności produktów cukierniczych,
  • Znajomość aktualnych trendów na rynku produktów spożywczych.
     

Oferujemy:

  • Możliwość pracy w młodym, dynamicznym zespole i zdobycia doświadczenia w międzynarodowym koncernie produkcji spożywczej,
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy poprzez ciągłe podnoszenia kwalifikacji i realizację złożonych projektów,
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zajmowanego stanowiska,
  • Bogaty pakiet socjalny (sportowy, medyczny, ubezpieczenie na życie, pracowniczy program emerytalny).
Miejsce zatrudnienia:
Kargowa
 

 

SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLUCZOWYCH KLIENTÓW

Kod oferty:
S-04/30.01/18

Na oferowanym stanowisku będziesz odpowiadać za:

  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami zagranicznymi,
  • analizowanie potencjału sprzedażowego na nowych rynkach oraz rozwój sieci dystrybucji,
  • prowadzenie szkoleń produktowych, przygotowywanie ofert oraz prezentacji dla klientów,
  • doradztwo techniczno-handlowe,
  • realizowanie planów sprzedażowych.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego technicznego (preferowane kierunki: elektrotechnika, automatyka, elektronika lub pokrewne),
  • zdolności interpersonalnych,
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
  • gotowości do podróży służbowych,
  • prawa jazdy kat. B,
  • mile widziane doświadczenie w pracy z klientem biznesowym.

 

Zatrudnionej osobie oferujemy:

  • Gwarantowane, konkurencyjne wynagrodzenie w ramach umowy o pracę,
  • premię od wyników sprzedaży,
  • pakiet świadczeń socjalnych, m.in. dopłaty do świąt, wakacji, zajęć sportowo-rekreacyjnych,
  • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon i samochód służbowy,
  • profesjonalne wdrożenie do pracy na nowym stanowisku,
  • dobrą atmosferę, oraz wsparcie na każdym etapie kariery.
Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA

Kod oferty:
S-01/29.01/18

Jako Pracownik Działu Marketingu, będziesz opiekował się profilami firmowymi na portalach społecznościowych. Profile firmy na Instagramie są prowadzone w 5 językach (angielskim, niemieckim, hiszpańskim, francuskim, włoskim)

Główne zadania:

  • opracowanie, wspólnie z grafikiem, contentu na social media
  • publikowanie treści na Instagramie i Facebook'u
  • dobieranie hashtagów do publikowanych postów
  • reagowanie na komentarze oraz monitoring obecności i sentymentu marki w sieci
  • pogłębianie wiedzy z zakresu mediów społecznościowych
  • wsparcie działu marketingu w bieżących działaniach

 

O tobie:

  • Jesteś osobą z otwartą głową, chętnie zdobywającą nowe umiejętności, z ciekawością patrzącą na nowe wyzwania. Twój entuzjazm i wartości jakimi się kierujesz są ważniejsze niż Twoje dotychczasowe doświadczenie.

Dodatkowo:

  • Znasz w stopniu komunikatywnym minimum dwa języki obce (angielski, niemiecki, hiszpański, francuski, włoski)
  • swobodnie poruszasz się po internecie i korzystasz z mediów społecznościowych
  • jesteś osobą sumienną, realizujesz zadania terminowo
  • masz poczucie estetyki
  • interesujesz się wystrojem wnętrz
  • jesteś studentem ostatniego roku - opcja mile widziana, ale nie kluczowa

 

Chcemy:

  • Abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę (wymiar czasu pracy dopasujemy do Twoich możliwości)
  • abyś się rozwijał - zapewniamy dostęp do kursów,
  • aby przyjemnie Ci się pracowało - zaopatrzymy Cię w potrzebne narzędzia i sprzęty
  • abyś czuł się u nas dobrze - miła atmosfera pracy gwarantowana.
Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

TECHNOLOG PRODUKCJI MEBLI

Kod oferty:
S-02/29.01/18

Poszukujmy entuzjastycznych i gotowych na rozwój pracowników, którzy chcą rozwinąć się w jednej z głównych branż polskiego eksportu jaką są polskie meble.

Opis stanowiska:

  • Opracowywanie dokumentacji technologicznej
  • Optymalizacja konstrukcji meblowych
  • Przygotowywanie projektów konstrukcyjnych do produkcji zgodnie z obowiązującymi normami
  • Współpraca z poszczególnymi działami firmy przy wprowadzaniu nowych projektów do produkcji
  • Optymalizacja przyjętych rozwiązań
  • Planowanie i kontrola procesów produkcyjnych

 

Od kandydatów oczekujemy: 

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Znajomości programów AutoCAD, Solid Wood, Autodesk Inventor
  • Wskazane doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Wskazana znajomości technologii produkcji mebli
  • Kreatywności i zdolności do twórczych działań
  • Analitycznego myślenia i samodzielności w działaniu

 

Co oferujemy ?

  • Pracę dla jednego z liderów rynkowych,
  • Możliwość realizacji ciekawych projektów dla zróżnicowanego portfela klientów,
  • Uczestnictwo we współtworzeniu firmy w fazie dynamicznego wzrostu,
  • Interesująca pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole z możliwością rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatki zależne od osiąganych wyników
  • Umowa o pracę na pełen etat
Miejsce pracy:
Krzywaniec

 

STAŻ W  DZIALE  PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI

Kod oferty:
ST-01/29.01/18

Poszukujmy studentów ostatnich lat studiów, entuzjastycznych i gotowych na rozwój , którzy chcą poczynić pierwsze kroki w jednej z głównych branż polskiego eksportu jaką są polskie meble.

Opis stanowiska:

  • Opracowywanie dokumentacji technologicznej
  • Optymalizacja konstrukcji meblowych
  • Przygotowywanie projektów konstrukcyjnych do produkcji zgodnie z obowiązującymi normami
  • Współpraca z poszczególnymi działami firmy przy wprowadzaniu nowych projektów do produkcji
  • Optymalizacja przyjętych rozwiązań
  • Planowanie i kontrola procesów produkcyjnych

 

Od kandydatów oczekujemy: 

  • Znajomości programów AutoCAD, Solid Wood, Autodesk Inventor
  • Wskazane doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Wskazana znajomości technologii produkcji mebli
  • Kreatywności i zdolności do twórczych działań
  • Analitycznego myślenia i samodzielności w działaniu

 

Co oferujemy ?

  • Pracę dla jednego z liderów rynkowych,
  • Możliwość realizacji ciekawych projektów dla zróżnicowanego portfela klientów,
  • Uczestnictwo we współtworzeniu firmy w fazie dynamicznego wzrostu,
  • Interesująca pracę w dynamicznym i kreatywnym zespole z możliwością rozwoju zawodowego.
  • Elastyczne warunki zatrudnienia
Miejsce pracy:
Krzywaniec
 

 

STAŻYSTA W DZIALE WDROŻEŃ

Kod oferty:
ST-01/26.01/18

Praca z długofalową współpracą.


Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za :

  • Konfigurowanie zmian w oprogramowaniu na potrzeby klienta
  • Kontakt z klientem dotyczący wdrożenia
  • Rozwiązywanie problemów związanych z konfiguracją oprogramowania
  • Przeprowadzanie testów wewnętrznych

Wymagania:

  • Status studenta( mile widziane profile studiów: informatyka, biznes elektroniczny)
  • Naszym głównym wymaganiem jest znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
  • Dostępność min. 20 godzin w tygodniu.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się.
  • Komunikatywność, umiejętność wytłumaczenia rzeczy złożonych prostym językiem.
Możesz zgarnąć dodatkowe punkty za:
  • Doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym
  • Znajomość podstaw programowania
  • znajomość baz danych SQL, Oracle

Praca u nas daje Ci:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o stawkę godzinową na umowę zlecenie
  • możliwość pracy z ludźmi, którzy lubią to, co robią i dzielą się swoją wiedzą
  • możliwość realizacji swoich pomysłów, testowania i zdobycia doświadczenia 
  • elastyczny grafik dopasowany do Twojego planu zajęć
  • dofinansowanie do pakietu benefitów sportowych
  • bezpłatne kursy językowe - angielski, niemiecki, hiszpański
  • systematyczne słodkości w biurze.

    Nie oczekujemy doświadczenia, wszystkiego z chęcią Cię nauczymy !
Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

MANAGER SPRZEDAŻY

Kod oferty:
S-02/26.01/18

Zadania:

  • Obsługa klientów w kanale bezpośrednim w kontakcie w sklepie, oraz w internecie,

    Wymagania:
  • Wykształcenie: zarzadzanie, sztuka, wnętrzarstwo
  • Znajomość języków obcych: podstawowy angielski, niemiecki

 

Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, chęć uczenia się,

 

Oferujemy pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole, prowadzimy doradztwo i szkolenia branżowe (meblarsko - dekoracyjne).
 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: o prace
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 1 lub 1/2 etatu
Wynagrodzenie: od 2100 brutto
Data rozpoczęcia pracy: luty 2018

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

MONTER SYSTEMÓW GPS

Kod oferty:
S-01/25.01/18

Główne zadania na tym stanowisku:

  • Montaż urządzeń oraz akcesoriów do monitoringu samochodów
  • Kompleksowe prace serwisowe oraz naprawcze
  • Precyzyjne wypełnianie arkuszy montażowych
  • Terminowość realizowanych zadań
  • Wymagania:
  • Wykształcenie: elektromechanik, elektronik – mile widziane
  • Wiedza ogólna z zakresu mechaniki samochodowej, elektromechaniki
  • Wiedza ogólna  z zakresu elektroniki pojazdów
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych
  • Zdolność do samodzielnej pracy, odpowiedzialność

Dodatkowymi atutami będzie :

Znajomość urządzeń do monitoringu samochodów bazujących na GPS

  • Doświadczenie w montażu urządzeń monitorujących
  • Wiedza techniczna z zakresu pojazdów i maszyn użytkowych

 

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Narzędzia niezbędne do pracy
  • Możliwość profesjonalnego rozwoju swoich kompetencji
  • Karnety na zajęcia sportowe i kulturalne (Hertz Systems jest oficjalnym partnerem Planetarium Wenus)
  • Kawę i herbatę w kilkunastu smakach, świeże owoce
Miejsce pracy: lubuskie, wielkopolskie, dolnośląskie

 

KEY ACCOUNT MANAGER

Kod oferty:
S-02/25.01/18

Opis stanowiska:

  • Analiza rynku i działań w branży,
  • budowanie i utrzymywanie stałych i długofalowych relacji z klientami,
  • poszukiwanie nowych klientów oraz wykorzystywanie możliwości i szans rynkowych,
  • odpowiedzialność za realizację sprzedaży,
  • prowadzenie procesów sprzedaży: negocjacje, przygotowywanie ofert handlowych, zawieranie umów itp.
     
Oczekiwania:
  • Doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG (doświadczenie w sprzedaży produktów wegańskich i wegetariańskich będzie dodatkowym atutem),
  • umiejętność planowania i kontrolowania realizacji budżetów,
  • komunikatywność nastawiona na budowanie długotrwałych relacji z klientami,
  • znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
  • samodzielność i wytrwałość w realizacji przyjętej strategii sprzedaży,
  • wykształcenie wyższe - WEiZ,
  • znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego w mowie i piśmie,
  • znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej częścią międzynarodowej grupy,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
  • pakiet socjalny,
  • przyjazną atmosferę pracy.
miejsce pracy:
Wróblów koło Sławy
 

 

JUNIOR KEY ACCOUNT MANAGER / ASYSTENT

Kod oferty:
S-03/25.01/18

Opis stanowiska:

  • Analiza rynku i działań w branży,
  • budowanie i utrzymywanie stałych i długofalowych relacji z klientami,
  • poszukiwanie nowych klientów oraz wykorzystywanie możliwości i szans rynkowych,
  • odpowiedzialność za realizację sprzedaży,

 

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG mile widziane,
  • umiejętność planowania i kontrolowania realizacji budżetów,
  • komunikatywność nastawiona na budowanie długotrwałych relacji z klientami,
  • znajomość technik sprzedaży i negocjacji,
  • samodzielność i wytrwałość w realizacji przyjętej strategii sprzedaży,
  • wykształcenie wyższe - WEiZ
  • znajomość języka angielskiego i/lub języka niemieckiego w mowie i piśmie,
  • znajomość pakietu MS Office.

 

Oferujemy:

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej częścią międzynarodowej grupy,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
  • pakiet socjalny,
  • przyjazną atmosferę pracy.


miejsce pracy:
Wróblów koło Sławy


 

 

ASYSTENT

Kod oferty:
S-01/24.01/18

Firma jest wyspecjalizowaną jednostką zajmującą się od przeszło 20 lat ekspertyzami kompleksowymi z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych.

Do współpracy zachęcamy studentów poszukujących pracy dodatkowej w ramach posiadanego wolnego czasu. Kandydaci pracowaliby równolegle szkoląc się w naszym zespole. Zależy nam, aby osoba przez nas szkolona została z nami w przyszłości na stałe, również w ramach zatrudnienia na umowę o pracę. Większość czasu pracy obywa się w warunkach biurowych przy stanowiskach komputerowych. Co pewien czas pracujemy w terenie podczas oględzin, lustracji, eksperymentów, itp.

  • Wykształcenie: Wydział mechaniczny
  • Warunkiem koniecznym jest niekaralność,
  • znajomość techniki samochodowej i ruchu drogowego,
  • swobodne posługiwanie się komputerem w ramach pakietów biurowych i programów do edycji zdjęć,
  • umiejętność szybkiego i poprawnego pisania na klawiaturze komputera,
  • znajomość ortografii, interpunkcji i gramatyki.
  • Prawo jazdy: B - co najmniej

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: o dzieło, zlecenie, o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: dowolny, w zależności o możliwości
Data rozpoczęcia pracy: praca od zaraz

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

CERTYFIKATOR ENERGETYCZNY

Kod oferty:
S-02/24.01/18

Praca ma charakter zdalny i cechuje się dużą elastycznością godzin pracy. Polegać będzie na analizie danych otrzymanych od audytorów terenowych, wprowadzeniu ich do programu ArCADia Termocad i wykonaniu oceny energetycznej.

 

Wymagania:

• studenci kierunków technicznych (preferowane: Energetyka, Inżynieria Środowiska, Ochrona Środowiska, Budownictwo, Architektura) • znajomość pakietu MS Office • samodzielność • sumienność i zdolność szybkiego uczenia się

 

Oferujemy:

• długoterminową współpracę • pracę zdalną z elastyczny harmonogramem, który pozwoli połączyć pracę ze studiami (umowa zlecenie/ umowa o dzieło) • szkolenie z wykonywania ocen energetycznych, audytów energetycznych oraz obsługi programu ArCADia Termocad (będzie mieć miejsce w siedzibie firmy we Wrocławiu) • atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do ilości wykonanych ocen energetycznych – zarobki do 2500,00 zł netto / miesiąc

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa zlecenie/ umowa o dzieło
Wynagrodzenie: Do 2500 zł netto / miesiąc
Data rozpoczęcia pracy: Marzec 2018

praca zdalna
 

 

ASYSTENT RADCY PRAWNEGO/MŁODSZY PRAWNIK

Kod oferty:
S-01/23.01/18

Zakres czynności:

  • Obsługa organizacyjna sekretariatu i sporządzanie projektów prostych pism procesowych, umów i opinii prawnych.

Wymagania:

  • Wykształcenie kierunkowe - Prawo
  • Prawo jazdy: kat. B

Dodatkowe umiejętności/predyspozycje:

  • Skrupulatność i wysoka kultura osobista.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: o pracę
Data rozpoczęcia pracy: 01 lutego 2018 r.

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO

Kod oferty:
S-02/23.01/18

Obowiązki:
- Telefoniczna i Mailowa Obsługa Klienta.
- Przygotowanie towaru do wysyłki.
- Obsługa sklepu internetowego i portali sprzedażowych.

Wymagania:

  • Wykształcenie: Wydział Pedagogiki Psychologii i Socjologii - wymagany status studenta.*
  • Znajomość Excela, Thunderbirda (mail) Zaangażowanie, chęć uczenia się.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa - zlecenie
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 120h/mc
Data rozpoczęcia pracy: 1.02.2017

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

SPECJALISTA DS. SERWISU I URUCHOMIEŃ

Kod oferty:
S-03/23.01/18

Zakres obowiązków:

  • Obsługa zleceń serwisowych
  • regulacje i uruchomienia linii technologicznych
  • wykonywanie przeglądów okresowych
  • prace montażowe na obiektach
  • prowadzenie dokumentacji wyjazdowej

 

Profil kandydata:

  • Wykształcenie niepełne wyższe/ wyższe  - Wydział Mechaniczny – mechanika i budowa maszyn ; Wydział Informatyki, Elektrotechniki i Automatyki – elektrotechnika
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • umiejętność czytania, rozumienia i posługiwania się dokumentacją techniczną
  • mile widziana znajomość zagadnień sterowania i automatyki urządzeń / znajomość układów sterowania i urządzeń elektrycznych
  • umiejętność pracy w zespole oraz zaangażowanie w powierzone obowiązki
  • dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów typowych dla pracy serwisanta
  • prawo jazdy kat. B

    Dodatkowe atuty:
  • Znajomość języka obcego,
  • uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych,
  • uprawnienia SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektromagnetycznych o napięciu do 1 kV,


WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 1 etat
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018

Miejsce zatrudnienia:
Świebodzin
 

 

KONSULTANT DS. OBSŁUGI  KLIENTA
- 1ST LEVEL

Kod oferty:
S-01/22.01/18

Twoim zadaniem będzie:

  • telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,
  • udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,
  • dokumentowanie powstałych akcji w systemie ticketowym.

Dołącz do nas jeśli:

  • bardzo dobrze/dobrze mówisz i piszesz w języku niemieckim (warunek konieczny),
  • wykazujesz się inicjatywą w działaniu,
  • posiadasz poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
  • umiejętnie określasz priorytety i skutecznie działasz na ich podstawie,
  • chcesz i lubisz pomagać innym,
  • masz dużą determinację ukierunkowaną na rozwiązywanie problemów,
  • łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne,
  • swobodnie pracujesz z komputerem.
  • Dzięki współpracy z nami zyskasz:
  • atrakcyjne wynagrodzenie za pracę,
  • udział w profesjonalnym pakiecie szkoleń,
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy,
  • dostęp do prywatnej służby zdrowia i programu MultiSport (karnety sportowe),
  • doświadczenie zawodowe w obszarze digitalizacji,
  • pakiet świadczeń socjalnych,
  • przyjazną atmosferę pracy.

    Pierwszą umowa zawierana jest na czas próbny  kolejna jest na czas określony i ostatnia trzecia na czas nieokreślony.*
Miejsce zatrudnienia:
Wawrów k. Gorzowa Wlkp.
 

 

KONSULTANT DS. OBSŁUGI  KLIENTA
– 2ND LEVEL

Kod oferty:
S-02/22.01/18

Praca dla studentów/ absolwentów UZ.

Twoim zadaniem będzie:

  • wsparcie techniczne klienta, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,
  • dokumentowanie powstałych akcji w systemie ticketowym.
  • telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem.

Dołącz do nas jeśli:

  • Bardzo dobrze/dobrze mówisz i piszesz w języku niemieckim (warunek konieczny),
  • wykazujesz się inicjatywą w działaniu,
  • posiadasz poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
  • umiejętnie określasz priorytety i skutecznie działasz na ich podstawie,
  • chcesz i lubisz pomagać innym,
  • masz dużą determinację ukierunkowaną na rozwiązywanie problemów,
  • łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne,
  • swobodnie pracujesz z komputerem.

Dzięki współpracy z nami zyskasz:

  • atrakcyjne wynagrodzenie za pracę,
  • udział w profesjonalnym pakiecie szkoleń,
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy,
  • dostęp do prywatnej służby zdrowia i programu MultiSport (karnety sportowe),
  • doświadczenie zawodowe w obszarze digitalizacji,
  • pakiet świadczeń socjalnych,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Pierwszą umowa zawierana jest na czas próbny  kolejna jest na czas określony i ostatnia trzecia na czas nieokreślony.*

Miejsce zatrudnienia:
Wawrów k. Gorzowa Wlkp.
 

 

NAUCZYCIEL NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO

Kod oferty:
S-01/19.01/18

Pracodawca -Niepubliczna Szkoła Podstawowa.

Poszukujemy nauczycieli kreatywnych z pasją nauczania. Prosimy o składanie CV drogą elektroniczną.

Wymagania:

  • Wykształcenie kierunkowe.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 35
Data rozpoczęcia pracy: marzec 2018

Miejsce zatrudnienia:
Sława
 

 

NAUCZYCIEL JĘZYKA POLSKIEGO

Kod oferty:
S-02/19.01/18

Nauczanie Języka Polskiego w Niepublicznej Szkole Podstawowej, w klasach IV-V. Komfort pracy - klasy do 15 osób.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie kierunkowe

 


WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 13
Data rozpoczęcia pracy: wrzesień 2018

Miejsce zatrudnienia:
Sława
 

 

PRACA

Kod oferty:
S-01/18.01/18

Chcesz zmienić z nami przyszłość – dołącz do naszego zespołu. Z nami zgłębisz tajniki:

  • Data Science a w szczególności:
  • Eksploracji danych,
  • Zaawansowanego przetwarzania danych,
  • Analityki danych,
  • Artifical Intelligence
  • Wyboru i implementacji algorytmów uczenia maszynowego (Machine Learning),
  • Algorytmów sieci neuronowych (Deep Learning),
  • Algorytmów optymalizacji,
  • Zaawansowanego przetwarzania obrazu,
  • Big Data,
  • Cloud Computing
  • Konteneryzacji.
     

Wymagania:

  • Oczekujemy posiadania doświadczenia, znajomości lub chęci rozwoju w wybranych z poniższych obszarów:
  • Zagadnienia statystyczne;
  • Środowiska bazodanowe;
  • Zagadnienia z obszaru eksploracji, przetwarzania i analityki danych;
  • Implementacja algorytmów matematycznych, obliczeń numerycznych, analizy i wizualizacji danych;
  • Tworzenie zaawansowanych aplikacji biznesowych związanych z predykcją lub prognozowaniem zdarzeń i trendów;

    Potrzebujemy ludzi z potencjałem i chęcią do rozwoju. Mamy zaplanowane ścieżki rozwoju dla naszych pracowników*
Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

STAŻ PŁATNY

Kod oferty:
ST-01/18.01/18

Poszukujmy entuzjastycznych i gotowych na rozwój Studentów, którzy chcą poczynić pierwsze kroki w jednej z najlepszych branż na świecie.*

 

Czego oczekujemy ?
- Entuzjazmu , Entuzjazmu , Entuzjazmu
- Otwartości na nowe projekty
- Chęci rozwoju i współtworzenia nowego działu
- Konsekwencji i skrupulatności w pracy

Preferowane kierunki: Ekonomia, Zarządzanie, Prawo, Administracja, Matematyka, Inżynieria danych, Coaching i doradztwo filozoficzne, Biznes elektroniczny, Informatyka i ekonometria, Socjologia, Psychologia, Pedagogika, Informatyka, Komunikacja biznesowa w języku rosyjskim, Dziennikarstwo i komunikacja społeczna.

Co oferujemy ?
- Dwumiesięczny staż
- Stałe wynagrodzenie + premie dla najlepszych
- Opiekę mentora z 10 letnim doświadczeniem
- Elastyczne godziny pracy (pogodzisz to ze studiami)
- Nie będziesz musiał parzyć nam kawy i segregować dokumentów
- Pakiet 12 tematycznych szkoleń ze wszystkich dziedzin finansów
- Imprezy integracyjne
- Młody zespół i kadra zarządzająca
- Dostęp do 6 działów (inwestycyjny , kredytowy , nieruchomościowy , firmowy , doradczy , majątkowy)
- Możliwość przedłużenia umowy
- Certyfikat na koniec Stażu
 

Staż rozpoczyna się od 02.02.2018 r.
Rodzaj umowy: umowa zlecenie
Godziny pracy: do ustalenia

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

LABORANT MIKROBIOLOGICZNY

Kod oferty:
S-01/17.01/18

Zadania:

proste prace laboratoryjne, mycie szkła, posiewy mikrobiologiczne, udział w przygotowaniu szczepionek autogenicznych (posiewy, namnażanie, zbiory), sporządzanie dokumentacji

Wymagania:

  • Wykształcenie: biologia i/lub pokrewne,
  • znajomość języków obcych: - j. angielski/ j. niemiecki

 

Informacje dodatkowe: Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy laboratoryjnej w międzynarodowym środowisku, poznanie nowoczesnych metod diagnostyki laboratoryjnej (PCR, MALDI TOF-MS), asystowanie podczas badań anatomopatologicznych, praca w przyjaznym zespole ludzi z pasją.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa - zlecenie
Godzinowy wymiar zatrudnienia: elastyczny
Wynagrodzenie: 13,70 PLN/h
Data rozpoczęcia pracy: 22.01.2018

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

TECHNIK UTRZYMANIA RUCHU

Kod oferty:
S-01/16.01/18

Wymagania:

  • Wykształcenie: Mechatronika, elektronika

 

Predyspozycje osobowościowe:

  • Dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność pracy w grupie
  • gotowość do pracy na 3 zmiany
  • uprawnienia do 1 kv lub gotowość do ich zrobienia

 

 Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • system premiowy
  • posiłek
  • odzież roboczą

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: pełny
Data rozpoczęcia pracy: od zaraz

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

INŻYNIER OPROGRAMOWANIA

Kod oferty:
S-01/15.01/18

Do obowiązków Inżyniera oprogramowania należą:

  • tworzenie, projektowanie i rozwój oprogramowania (aplikacje na PC),
  • rozbudowa, modyfikowanie i nadzorowanie produkcji oprogramowania do urządzeń elektronicznych.

Od kandydatów oczekujemy:

  • umiejętności programowania w języku C/C++ (OOP),
  • znajomości baz danych i języka SQL,
  • znajomości platformy Linux OS,
  • znajomości jęz. angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie i tworzenie dokumentacji,
  • mile widziana będzie znajomość biblioteki Qt, JavaScript/HTML,

dodatkowymi atutami będą: znajomość zagadnień związanych z programowaniem wielowątkowym, znajomość metod projektowania i wytwarzania oprogramowania na systemy embedded, znajomość systemu kontroli wersji SVN oraz umiejętność pracy z urządzeniami elektronicznymi (uruchamianie prototypów urządzeń w procesie wytwarzania oprogramowania).

Zapewniamy:

  • zdobycie doświadczenia w firmie będącej liderem na rynku aparatury kontrolno-pomiarowej,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • transparentny system premiowy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m. in.: dofinansowanie do rekreacji, wakacji, Świąt),
  • szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
  • pełne wsparcie poprzez cały okres kariery .
Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

INFORMATYK/
ADMINISTRATOR  SYSTEMÓW

Kod oferty:
S-01/11.01/18

Oferujemy ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole dającą możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego.
 

Do twoich głównych zadań należeć będzie:

  • Administracja infrastrukturą sieciową firmy w obszarze produkcyjnym i biurowym zapewniając jej nieprzerwane działanie;
  • Instalacja oraz konfiguracja sprzętu i oprogramowania (serwery, stacje robocze, terminale);
  • Administrowanie sieciami LAN/WAN/WLAN;
  • Bieżące utrzymanie systemów - analiza wydarzeń, alarmów, wykonywanie kopii zapasowych;
  • Wsparcie użytkowników w obsłudze systemów informatycznych i rozwiązywanie bieżących problemów;
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie zmian i usprawnień w systemach IT
  • Przestrzeganie i kontrolowanie istniejącej polityki bezpieczeństwa, dotyczącej użytkowania urządzeń IT w firmie;
  • Wdrażanie nowych rozwiązań i technologii;
  • Przygotowywanie procedur i dokumentacji;
  • Udział w projektach informatycznych.


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe;
  • Dobra znajomość języka angielskiego;
  • Bardzo dobra znajomość systemów Windows XP/7/8/10 w zakresie administracji stacji roboczych;
  • Umiejętność naprawy i konfiguracji urządzeń komputerowych;
  • Znajomość technologii sieciowych i konfiguracji sieci LAN/WAN/WLAN;
  • Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem sieci i systemów informatycznych;
  • Samodzielność w ustalaniu priorytetów zadań, oraz efektywne zarządzanie własnym czasem pracy;
  • Zdolność do pracy pod presją czasu, samodzielność w sytuacjach awaryjnych, dyspozycyjność (dyżury weekendowe);
  • Prawo jazdy kat. B.
Miejsce zatrudnienia:
Sława
 

 

LEKTOR JĘZYKA NIEMIECKIEGO

Kod oferty:
S-02/11.01/18

Zagania:

Nauka grupy osób dorosłych na poziomie podstawowym (kurs dla początkujących) w ramach funduszy unijnych, / 120 godzin/. Kurs ma na celu przygotowanie kursantów do certyfikatu A1.

Wymagania:

  • Wykształcenie kierunkowe – filologia germańska

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA

Rodzaj umowy: umowa zlecenie lub o dzieło
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 120 godzin
Wynagrodzenie: 40 zł/h
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2018

Informacje dodatkowe: Student musi mieć ukończony licencjat z języka niemieckiego, praca we wt i czw od 17 do 20.15

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

REFERENT W BIURZE DOTACJI MINISTERIALNYCH I REGIONALNYCH

Kod oferty:
S-01/10.01/18

Zakres obowiązków na w/w stanowisku:

  • Koordynowanie spraw związanych z rozwojem kadry UZ
  • Obsługa i aktualizacja Systemu POL-on związana z zakresem powierzonych obowiązków,
  • Ocena formalna wniosków o rejestrację konferencji oraz sprawozdań z konferencji organizacyjnych na UZ,
  • Obsługa administracyjna Senackiej Komisji ds. Nauki,
  • Obowiązki administracyjne związane z działalnością Biura Dotacji Ministerialnych Regionalnych

 

Od kandydatów oczekujemy :

  • Wykształcenie wyższe, preferowana osoba ze stopniem doktora,
  • Biegła znajomość obsługi komputera Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Umiejętności dobrej organizacji pracy,
  • Komunikatywność, samodzielność,
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność, dokładności i systematyczności,
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

 

 

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe kryteria prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 16 stycznia 2018 r. do godz. 15:00.

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

PRACOWNIK SOCJALNY

Kod oferty:
S-02/10.01/18

Umowa na zastępstwo, 1 etat

Wymagania niezbędne: spełnianie jednego z niżej wymienionych warunków:

  • - wykształcenie wyższe na kierunku praca socjalna,
  • - ukończenie do dnia 31 grudnia 2013 r. studiów wyższych o specjalności przygotowującej
  • do zawodu pracownika socjalnego zgodnie z art. 116 i art. 156 ustawy o pomocy społecznej.

Wymagania dodatkowe:

  • - znajomość przepisów dotyczących pomocy społecznej;
  • - umiejętność logicznego myślenia, samodzielność podejmowania decyzji, łatwość nawiązywania kontaktów, biegła znajomość obsługi komputera; bardzo dobra   umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.

 

2.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Rozpoznawanie, diagnozowanie i ustalanie potrzeb osób, rodzin wymagających pracy socjalnej w rejonie swojego działania;
  • Przygotowywanie wywiadów środowiskowych i wnioskowanie o właściwą formę pomocy wynikających z rozpoznania potrzeb danego środowiska;
  • Obsługa interesantów, w tym przyjmowanie podań wraz z niezbędnymi załącznikami, udzielanie informacji dotyczących terminu składania wizyt w środowisku oraz wystawianie zaświadczeń.

Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;2) kserokopie świadectw pracy;3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,5)  oświadczenie kandydata o przetwarzaniu danych osobowych

 

Dokumenty aplikacyjne należy składać do 19 stycznia 2018r.

Miejsce zatrudnienia:
Nowa Sól
 

 

MANAGER DS. SPRZEDAŻY

Kod oferty:
S-03/10.01/18

Branża motoryzacja

Obowiązki:

  • Zwiększenie sprzedaży w Polsce i w Niemczech
  • Utrzymywanie relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami
  • Kooperacja z działem produkcyjnym w celu zapewnienia efektywności dostaw
  • Wsparcie techniczne dla klienta
  • Sporządzanie kosztorysów dla produktów na zamówienie

 

Wymagania:

  • Wykształcenie techniczne (Wydział Mechaniczny)
  • Przynajmniej podstawowa znajomość oprogramowania CAD
  • Chęć do podróżowania, 2-3 dni w tygodniu
  • Doświadczenie w sprzedaży
  • Doświadczenie związane z produkcją
  • Mile widziana znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego
  • Doświadzczenie w branży motoryzacyjnej (automotive) byłoby atutem
  • Elastyczne podejście i proaktywne nastawienie
  • Prawo jazdy: kategorii B

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w skandynawskiej firmie rodzinnej założonej ponad 100 lat temu
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Odpowiedni okres przygotowawczy
  • Sprawiedliwe wynagrodzenie + premie + inne bonusy
  • Możliwość kariery w rozwijającej się firmie

 

WARUNKI ZATRUDNIENIARodzaj umowy: o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 40/tyg
Data rozpoczęcia pracy: 1.02.2018

Miejsce zatrudnienia: okolice Świebodzina
 

 

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI

Kod oferty:
S-01/09.01/18

Kluczowe zadania:

  • Tworzenie i modyfikacja planu produkcyjnego w oparciu o zamówienia składane przez klienta.
  • Planowanie i sterowanie realizacją zamówień w procesie produkcji.
  • Wprowadzanie zamówień do systemu ERP.
  • Bieżący nadzór i kontrola realizacji planu produkcyjnego.
  • Śledzenie zabezpieczenia materiałowego.
  • Utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientem obcojęzycznym w zakresie składanych przez klienta zamówień produkcyjnych.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe z zakresu logistyki, gospodarki materiałowej, inżynierii produkcji.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Wysokie poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania.
  • Komunikatywność, orientacja na klienta i umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność pracy analitycznej, samodzielność.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej.
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel w stopniu dobrym.

 

Oferujemy:

  • Wysoką odpowiedzialność i samodzielność w działaniu.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i współpracy z  największymi, międzynarodowymi koncernami.
  • Warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych wyników.
  • Szeroki pakiet socjalny (dofinansowania do wczasów, świadczenia świąteczne, paczki dla dzieci).
Miejsce zatrudnienia:
Grodzisk Wielkopolski
 

 

LABORANT

Kod oferty:
ST-01/09.01/18

Warunkiem jest rejestracja w Urzędzie Pracy.

Staż dla bezrobotnych do 25 roku życia lub bezrobotnych w okresie 12 miesięcy od dnia określonego w dyplomie, świadectwie pracy lub innym dokumencie poświadczającym ukończenie szkoły wyższej, którzy nie ukończyli 27 roku życia – może to być także student studiów niestacjonarnych.

Główne zadania:

  • Realizacja wyznaczonych procesów laboratoryjnych (istotna dokładność i zdolności manualne).
  • Określanie zapotrzebowania niezbędnego do prawidłowej realizacji prac laboratoryjnych.
  • Raportowanie zadań i prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzanych procesów.
  • Utrzymywanie właściwego stanu technicznego powierzonej aparatury badawczej.
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie wykonywanych prac.

Wymagania:

  • Wykształcenie techniczne kierunkowe np. chemiczne, medyczne, biotechnologiczne.
  • Możliwość zarejestrowania się w Urzędzie Pracy w celu zdobycia stażu.
  • Umiejętność pracy w laboratorium chemicznym (obsługa sprzętu, wykonywanie podstawowych analiz fizykochemicznych,zasady czystości laboratoryjnej i BHP).
  • Zdolności manualne.
  • Doświadczenie w pracy laboratoryjnej mile widziane.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem.
  • Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań; dbałość o jakość i bezpieczeństwo pracy.

 

 Kandydatom oferujemy:

  • Pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce.
  •  Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju w zakresie nanotechnologii i pracy laboratoryjnej.
  • Przyjazną atmosferę w pracy.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA

Rodzaj umowy: Staż
Data rozpoczęcia pracy: od marzec - wrzesień

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

INŻYNIER BUDOWNICTWA

Kod oferty:
Z-01/09.01/18

Poszukujemy inżynierów budownictwa (również kobiety) do pracy w niemieckim biurze projektowym.
Głównym zadaniem będzie wykonywanie rysunków wykonawczych elementów prefabrykowanych.

Oczekujemy od kandydatów rzetelnego podejścia do pracy. Pracujemy w programie Strakon, ale wystarczająca jest znajomość programów CAD.

Wymagana jest znajomość języka niemieckiego na podstawowym poziomie i chęć jego dalszej nauki. *

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Data rozpoczęcia pracy: jak szybko to możliwe

 

Główna siedziba firmy znajduje się w Albstadt i tu odbędzie się rozmowa kwalifikacyjna. Za przyjazd na rozmowę Kandydaci otrzymaja kosztów podróży.

Miejsce zatrudnienia:
Erfurt
 

 

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY

Kod oferty:
S-01/08.01/18

Wymagana bardzo dobra  znajomość języka francuskiego lub włoskiego lub niemieckiego.

 

Twoje zadania:

  • Obsługa realizacji, aktualizacji i monitoringu zamówień oraz dostaw,
  • Dążenie do budowania długotrwałych relacji z klientami,
  • Współpraca z innymi działami firmy,
  • Uczestnictwo w realizacji projektów międzynarodowych
     

Twoje kwalifikacje:

  • Bardzo dobra  znajomość języka francuskiego, lub włoskiego lub niemieckiego.
  • Znajomość języka angielskiego będzie mile widziana /warunkiem koniecznym jest znajomość języka polskiego/.
  • Dobra znajomości pakietu MS Office,
  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne.
Miejsce zatrudnienia:
Rzepin
 

 

ASYSTENT DZIAŁU IT/ERP

Kod oferty:
S-01/05.01/18

Zakres obowiązków:

  • Weryfikacja i wprowadzanie wszystkich urządzeń teleinformatycznych do bazy danych
  • Prowadzenie dokumentacji sprzętu komputerowego
  • Zakładanie i uzupełnianie danych o użytkownikach w Active Directory
  • Pomoc w inwentaryzacji środków trwałych IT
  • Wsparcie działu IT/ERP w bieżących czynnościach.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowana Informatyka
  • Biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość środowiska Windows oraz pakietu Office
  • Mile widziana znajomość systemów ERP
  • Wiedza i umiejętności w zakresie budowy i konfiguracji komputerów klasy PC, urządzeń teleinformatycznych i peryferyjnych
  • Mile widziana podstawowa znajomość Windows Server oraz znajomość budowy i konfiguracji sieci
  • Znajomość języka angielskiego

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018 r.

Miejsce zatrudnienia:
Kostrzyn nad Odrą
 

 

INŻYNIER PROCESU

Kod oferty:
S-01/04.01/18

Zadania:

  • Nadzorowanie wprowadzanych procedur i cykli w kontroli jakości, celem zachowania zgodności z wymaganiami klienta
  • Współpraca z klientami w kwestii wdrażania projektów jakościowych
  • Przeprowadzanie procesu zatwierdzania części (PPAP, VDA2)
  • Nadzór nad reklamacjami oraz działaniami korygującymi i zapobiegawczymi
  • Udział w audytach klienta oraz wewnętrznych Tworzenie standardów jakości
  • Współpraca z działem produkcji oraz innymi działami
  • Przygotowywanie raportów, statystyk, dokumentacji.
  • Rozwiązywanie bieżących problemów technologicznych i technicznych
  • Współudział we wdrażaniu nowych projektów
  • Szkolenie pracowników z zagadnień jakościowych, reklamacji oraz przy wprowadzaniu nowych uruchomień.
  • Współudział w tworzeniu planów projektów i planów działań przy nowych uruchomieniach
  • Tworzenie i nadzór nad dokumentacją techniczno-technologiczną
  • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
  • Nadzór na sprzętem kontrolno- pomiarowym

Wymagania:

  • Wykształcenie kierunkowe - mechanika, inżynieria produkcji
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • stabilne zatrudnienie,
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę,
  • dofinansowanie opieki medycznej,
  • dostęp do ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie karty multisport,

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 8
Data rozpoczęcia pracy: od zaraz

Miejsce zatrudnienia:
Górzykowo
 

 

SPECJALISTA ZAPEWNIENIA JAKOŚCI

Kod oferty:
S-01/03.01/18

Zakres obowiązków:

  • Przygotowanie dokumentacji PPAP, zatwierdzanie i kontrola wzorcowych wyrobów;
  • tworzenie dokumentacji jakościowej (FMEA, Control Plan, Instrukcje Kontroli) czynne uczestnictwo we wdrażaniu nowych wyrobów w ramach procesu APQP;
  • opracowywanie IMDS;
  • nadzór nad sprzętem pomiarowym (dbanie o stan i regularny przegląd narzędzi pomiarowych oraz przymiarów wraz z procesem wzorcowania);
  • udział we wdrażaniu nowych produktów/ części prototypowych;
  • inicjowanie zmian, doskonalenia istniejącego systemu zarządzania jakością;
  • bieżąca współpraca, konsultacje i uzgodnienia z innymi komórkami organizacyjnymi spółki;
  • budowanie dobrej i długoterminowej współpracy z kluczowymi dostawcami i z klientami;
  • przeprowadzanie audytów wewnętrznych i zewnętrznych;
  • przygotowywanie i nadzór dokumentacji jakościowej oraz systemowej.

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny; •znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem;
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w przedsiębiorstwie o profilu produkcyjnym w branży automotive – warunek konieczny;
  • znajomość metod i narzędzi zarządzania jakością;
  • uprawnienia auditora VDA 6.3 i IATF 16949;
  • zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków;
  • mile widziane certyfikaty z zakresu IATF 16949 i ISO 9001; LeanSixSigma i inne. Prawo jazdy

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • stabilne zatrudnienie,
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę,
  • dofinansowanie opieki medycznej,
  • dostęp do ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie karty multisport,

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 8
Data rozpoczęcia pracy: od zaraz

Miejsce zatrudnienia:
Górzykowo

* - wersja pracodawcy

Archiwum (zawiera oferty nieaktualne)