Biuro Karier Uniwersytetu Zielonogórskiego Biuro Karier Uniwersytetu Zielonogórskiego
gb.JPG
de.JPG

czerwiec 2018

Archiwum (zawiera oferty nieaktualne)

 

KONSULTANT DS. REKRUTACJI I PRACY TYMCZASOWEJ

Kod oferty:
S-01/29.06/18

W nowej pracy będziesz:

  • Odpowiedzialny za koordynację zatrudnienia pracowników tymczasowych
  • Rekrutować i legalizować pracę cudzoziemców
  • Współpracować z Działem Kadr i innymi oddziałami
  • Prowadzić rekrutacje stałe na stanowiska różnego szczebla
  • Budować i utrzymywać relacje z klientami oraz współpracować z nimi w zakresie prowadzonych rekrutacji
  • Prowadzić działania marketingowe oraz związane z obszarem Employer Branding

 

Wymagania:

  • Wykształcenie: min. wyższe licencjackie
  • Znajomość języka angielskiego i rosyjskiego
  •  Analityczny, otwarty umysł oraz jesteś osobą elastyczną
  • Umiejętność pracy z liczbami i tabelkami
  • Samodzielność działania, jesteś odporny na stres i lubisz nowe wyzwania
  • Potrzebę codziennego kontaktu z ludźmi
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów prawa pracy w zakresie legalizacji pracy cudzoziemców - bardzo duży atut

    WARUNKI ZATRUDNIENIA
    Rodzaj umowy: umowa o pracę
    Godzinowy wymiar zatrudnienia: 8 godzin dziennie.

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

KIEROWNIK BUDOWY DRÓG

Kod oferty:
S-01/28.06/18

Zakres obowiązków:

  • Planowanie, organizacja i nadzór nad realizacją robót drogowych,
  • kierowanie pracą podległej brygady i podwykonawców,
  • prowadzenie rozliczeń robocizny, materiałów,, sprzętu i maszyn,
  • organizowanie przebiegu prac budowlanych zgodnie z przepisami bhp i ppoż itp.

Wymagania:

  • Wykształcenie: wyższe kierunkowe - budownictwo; umiejetność czytania rysunku technicznego.

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 40
Wynagrodzenie: od 3000 brutto
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2018

Miejsce zatrudnienia:
Krosno Odrzańskie /
woj. lubuskie
 

 

KONSULTANT - WSPARCIE TECHNICZNE UŻYTKOWNIKÓW ROSYJSKOJĘZYCZNYCH

Kod oferty:
Z-01/27.06/18

Wymagania:

  • Wykształcenie: Filologia rosyjska - język rosyjski na poziomie min. C1
  • Obywatelstwo UE;
  • Odporność na stres;
    Качества: коммуникабельный, доброжелательный, ответственный, отождествляющий себя с компанией, и прежде всего надежный;
  • Umiejętność posługiwania się smartfonami i komputerem;
  • Zdolności analityczne;
  • Język angielski w mowie i w piśmie – min. B1+ (codzienna praca w języku rosyjskim, ale wprowadzenie danych do systemu odbywa się ​po angielsku).

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: Umowa o Pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 40h tygodniowo
Wynagrodzenie: 1500 euro brutto + premie
Data rozpoczęcia pracy: 06/07/2018

Miejsce zatrudnienia:
Görlitz
 

 

KEY ACCOUNT MANAGER

Kod oferty:
S-01/27.06/18

Praca zdalna na rynki anglojęzyczne (Europa Zachodnia i Wielka Brytania).

Do głównych zadań tej osoby będzie należało:
 

  • Pozyskiwanie nowych klientów
  • Utrzymanie kontaktu z aktualnymi klientami firmy
  • Współpraca z działem realizacji usług
  • Budowanie bazy kontaktów
     

Oczekujemy:

  • Dobrej znajomości języków obcych: j. angielski na poziomie komunikatywnym
  • Doświadczenia w budowaniu relacji biznesowych
  • Doświadczenia w kontaktach telefonicznych z klientami
  • Dużej samodzielności
  • Dyscypliny
  • Podstawowej umiejętności obsługi komputera
  • Dużo entuzjazmu
  • Umiejętności sprzedażowych
  • Chęci do dalszej edukacji w sprzedaży
     

Oferujemy:

  • Pracę zdalną - kontaktujemy się przez telefon, skype, maile
  • Dostęp do niezbędnych programów.
  • Bazę klientów na start
  • Szkolenia z technik pozyskiwania klientów
  •  Prowizję w formie stałego % od pozyskanych klientów
Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY

Kod oferty:
S-01/26.06/18

Park Naukowo-Technologiczny UZ Sp. z o.o.(1 etat w ramach umowy o pracę).

Ogólny zakres obowiązków na w/w stanowisku:

  • Reklamowanie oferty Spółki i pozyskiwanie nowych klientów.
  • Profesjonalna obsługa Klienta zgodnie ze standardem Spółki.
  • Dbanie o wizerunek Spółki.
  • Reprezentowanie Spółki na zewnątrz .

 

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie wyższe techniczne (w tym inż.);
  • Zainteresowanie/znajomość branż z zakresu OZE, CNC, EMC, biofizyki, nanotechnologii;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1-B2;
  • Komunikatywność;
  • Umiejętność słuchania i mówienia językiem korzyści;
  • Wysoki poziom kultury osobistej;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Biegła obsługa komputera;
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta;
  • Prawo jazdy kat. B.

 

Kandydat zobowiązany jest złożyć: Życiorys (CV); oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia 14 sierpnia 2018 r. do godz. 15:00.

Miejsce zatrudnienia:
Nowy Kisielin/Zielona Góra
 

 

PRACOWNIK NAUKOWO-BADAWCZY

Kod oferty:
S-02/26.06/18

Park Naukowo-Technologiczny UZ Sp. z o.o. (1 etat w ramach umowy o pracę).

Ogólny zakres obowiązków na w/w stanowisku:

  • Prowadzenie badań naukowych oraz pomiarów z wykorzystaniem infrastruktury Centrum w zakresie wynikającym z realizowanych projektów i/lub zleceń
  • Sporządzanie zamówień na odczynniki chemiczne, aparaturę i materiały biurowe oraz monitorowanie ich realizacji
  • Magazynowanie i zabezpieczanie drobnego sprzętu laboratoryjnego, odczynników chemicznych i szkła laboratoryjnego, niezbędnych do realizacji projektów
  • Uczestnictwo w działalności Centrum na zasadach określonych przez bezpośredniego przełożonego
  • Prowadzenie magazynu odczynników chemicznych w tym prowadzenie rejestru przychodów i rozchodów odczynników.

 

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie wyższe biochemia (i/lub chemia)
  • Znajomość metod badawczych
  • Obsługa urządzeń i udział w pracach B+R
  • Sporządzanie raportów z prowadzonych prac badawczo-rozwojowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1-B2
  • Umiejętność obsługi komputera oraz Microsoft Office (Word, Power Point, Exel, etc.),
  • Mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku.

 

Kandydat zobowiązany jest złożyć Życiorys (CV) do dnia 14 sierpnia 2018 r. do godz. 15:00.

Miejsce zatrudnienia:
Nowy Kisielin/Zielona Góra
 

 

IT ADMINISTRATOR

Kod oferty:
S-01/25.06/18

Zakres obowiązków:

  • Utrzymywanie i rozwój aplikacji wspierających systemy produkcyjne
  • Analiza błędów problemów występujących w systemach oraz ich usuwanie
  • Poszukiwanie ulepszeń w zakresie systemów informatycznych
  • Konfigurowanie i administrowanie sieciami LAN i WAN w tym systematycznego zabezpieczania danych
  • Zarządzanie zasobami sprzętu informatycznego ich instalacja, konserwacja, diagnozowanie i usuwanie drobnych awarii
  • Nadzór i kontrola poprawności działania systemów informatycznych
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie wdrażania i instalacji nowych systemów oraz technologii informatycznych
  • Monitorowanie stanu bezpieczeństwa systemu informatycznego
  • Nadzór nad centralną archiwizacją danych komputerowych

 

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe lub w trakcie studiów
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (środowiska MS Windows i MS Office, Systemy ERP)
  • Znajomość technologii sieciowych (LAN, WAN)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Innowacyjne podejście do stawianych zadań
  • Umiejętność pracy w zespole

 

Oferujemy:

  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Pracę w oparciu o umowę cywilnoprawną
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa cywilnoprawna
Godzinowy wymiar zatrudnienia: elastyczne godziny pracy
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018

Miejsce zatrudnienia:
Szprotawa
 

 

ASYSTENT PREZESA ZARZĄDU

Kod oferty:
S-02/25.06/18

Park Naukowo-Technologiczny UZ Sp. z o.o.

Zadania:

  • Wspomaganie organizacji pracy Prezesa Zarządu
  • Prowadzenie sekretariatu firmy
  • Obsługa kalendarza spotkań Prezesa Zarządu
  • Organizacja wyjazdów służbowych
  • Organizowanie konferencji i spotkań biznesowych
  • Zarządzanie przepływem informacji
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów
  • Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami, klientami i partnerami firmy
  • Sporządzanie notatek ze spotkań
  • Tworzenie pism, raportów.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe - administracja, ekonomia (w tym licencjat)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1-B2
  • Umiejętność obsługi komputera oraz Microsoft Office (Word, Power Point, Exel, etc.),
  • Mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę (okres próbny)
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 40 godzin/tydzień
Wynagrodzenie: od 2650 zł brutto
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2018

Miejsce zatrudnienia: Nowy Kisielin
 

 

FRONT END DEVELOPER

Kod oferty:
S-03/25.06/18

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Udział w tworzeniu nowych i utrzymywanie obecnych systemów informatycznych
  • Projektowanie nowych rozwiązań funkcjonalnych oraz ich implementację
  • Przeprowadzanie testów tworzonego oprogramowania
  • Wdrażanie i analizę wydajności stworzonych aplikacji
  • Współpracę z członkami zespołu oraz przedstawicielami innych jednostek organizacyjnych

Od kandydata oczekujemy:

  • Znajomości technologii:
  • HTML5
  • CSS3
  • CSS Modules
  • Javascript (ES6)
  • ReactJS
  • Redux
  • RWD
  • Baza danych MongoDB
  • Mikroserwisy
  • Node JS
  • System kontroli wersji GIT
  • Stosowania dobrych praktyk w zakresie przeprowadzania testów jednostkowych, komponentowych, integracyjnych oraz UI
  • Solidności, zaangażowania, komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole
  • Wykształcenia wyższego informatycznego, ewentualnie innego wykształcenia technicznego popartego doświadczeniem w programowaniu
  • Umiejętności testowania oraz dokumentowania tworzonego kodu
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na czytanie dokumentacji technicznej
  • Gotowości do pracy w wymiarze pełnego etatu
  • Dobrej organizacji czasu pracy

 

Mile widziana znajomości środowiska Amazon AWS, w szczególności usług: EC2, Lambda, S3, Route 53, CloudFront, CloudWatch, Elasticsearch Service, Kinesis

Osobie, która dołączy do naszego zespołu oferujemy:

  • Interesującą i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów.
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy.
  • Wszelkie narzędzia niezbędne do pracy.
Miejsce zatrudnienia:
Żary
 

 

ARCHITEKT MIKROSERWISU

Kod oferty:
S-01/22.06/18

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Udział w tworzeniu nowych i utrzymywanie obecnych systemów informatycznych
  • Projektowanie nowych rozwiązań funkcjonalnych oraz ich implementację
  • Przeprowadzanie testów tworzonego oprogramowania
  • Wdrażanie i analizę wydajności stworzonych aplikacji
  • Współpracę z członkami zespołu oraz przedstawicielami innych jednostek organizacyjnych

 

Od kandydata oczekujemy:

  • Znajomości technologii: o Architektura mikroserwisowa o Narzędzia wspierające wirtualizację i konteneryzację środowiska programistycznego (Vagrant, Docker) o Środowisko Amazon AWS, w szczególności usług: EC2, Lambda, S3, Route 53, CloudFront, CloudWatch, Elasticsearch Service, Kinesis o Java 8 o Spring 4, w szczególności Spring Boot 1.5 o Baza danych MongoDB o System kontroli wersji GIT
  • Stosowania dobrych praktyk w zakresie przeprowadzania testów jednostkowych, komponentowych, integracyjnych oraz UI
  • Solidności, zaangażowania, komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole
  • Wykształcenia wyższego informatycznego, ewentualnie innego wykształcenia technicznego popartego doświadczeniem w programowaniu
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na czytanie dokumentacji technicznej
  • Gotowości do pracy w wymiarze pełnego etatu
  • Dobrej organizacji czasu pracy

 

Osobie, która dołączy do naszego zespołu oferujemy:

  • Interesującą i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów.
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy.
  • Wszelkie narzędzia niezbędne do pracy.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: Pełny etat - 40 godz tygodniowo
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018r.

Miejsce zatrudnienia:
Żary
 

 

AWS DEVOPS ENGINEERING

Kod oferty:
S-02/22.06/18

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Udział w tworzeniu nowych i utrzymywanie obecnych systemów informatycznych
  • Projektowanie nowych rozwiązań funkcjonalnych oraz ich implementację
  • Przeprowadzanie testów tworzonego oprogramowania
  • Wdrażanie i analizę wydajności stworzonych aplikacji
  • Współpracę z członkami zespołu oraz przedstawicielami innych jednostek organizacyjnych

 

Od kandydata oczekujemy:

  • Znajomości:
    -Zagadnień związanych z metodyką DevOps, takich jak: Continuous Integration, Continuous Delivery, Continuous Deployment
    -Narzędzi wspierających wirtualizację i konteneryzację środowiska programistycznego (Vagrant, Docker)
    -Środowiska Amazon AWS - w szczególności usług: EC2, Lambda, S3, Route 53, CloudFront, CloudWatch, Elasticsearch Service, Kinesis (również od strony administracyjnej).
  • Stosowania dobrych praktyk w zakresie przeprowadzania testów jednostkowych, komponentowych, integracyjnych oraz UI
  • Solidności, zaangażowania, komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole
  • Wykształcenia wyższego informatycznego, ewentualnie innego wykształcenia technicznego popartego doświadczeniem budowie systemów informatycznych
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na czytanie dokumentacji technicznej
  • Gotowości do pracy w wymiarze pełnego etatu
  • Dobrej organizacji czasu pracy

 

Osobie, która dołączy do naszego zespołu oferujemy:

  • Interesującą i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów.
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy. •Wszelkie narzędzia niezbędne do pracy.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: Pełny etat - 40 godz tygodniowo
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018r.

Miejsce zatrudnienia:
Żary
 

 

JAVA BACK END DEVELOPER

Kod oferty:
S-03/22.06/18

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Udział w tworzeniu nowych i utrzymywanie obecnych systemów informatycznych
  • Projektowanie nowych rozwiązań funkcjonalnych oraz ich implementację
  • Przeprowadzanie testów tworzonego oprogramowania
  • Wdrażanie i analizę wydajności stworzonych aplikacji
  • Współpracę z członkami zespołu oraz przedstawicielami innych jednostek organizacyjnych.

 

Od kandydata oczekujemy:

  • Znajomości technologii: -Java 8 -Spring 4, w szczególności Spring Boot 1.5 oBaza danych MongoDB -System kontroli wersji GIT
  • Stosowania dobrych praktyk w zakresie przeprowadzania testów jednostkowych, komponentowych, integracyjnych oraz UI
  • Solidności, zaangażowania, komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole
  • Wykształcenia wyższego informatycznego, ewentualnie innego wykształcenia technicznego popartego doświadczeniem w programowaniu
  • Umiejętności testowania oraz dokumentowania tworzonego kodu
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie pozwalającym na czytanie dokumentacji technicznej
  • Gotowości do pracy w wymiarze pełnego etatu
  • Dobrej organizacji czasu pracy Mile widziana znajomości środowiska Amazon AWS, w szczególności usług: EC2, Lambda, S3, Route 53, CloudFront, CloudWatch, Elasticsearch Service, Kinesis

    Osobie, która dołączy do naszego zespołu oferujemy:
  • Interesującą i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów.
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy.
  • Wszelkie narzędzia niezbędne do pracy.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: Pełny etat - 40 godz tygodniowo
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018r.

Miejsce zatrudnienia:
Żary
 

 

FINANCIAL OPERATION SPECIALIST WITH FRENCH

Kod oferty:
S-04/22.06/18

Are you:

  • French speaker? (at least communicative level)
  • Interested in financial operation sector?
  • Looking forward to learn about financial instruments?
  • Graduate/student or financial professional able to work full-time?
  • Responsible, accurate, cooperative and proactive?

Would you like to:

  • Work in a rapidly-growing fund industry operational centre?
  • Gain knowledge of capital markets and financial instruments?
  • Take next step in your professional career in the international environment?

 

If you answered YES for most of above questions we have great opportunity for you.

We can help you to develop your career in financial operation centre among many open positions we have.

Even if you are not sure which department could be the best fit for you, we are happy to advise you, basing on your skills, experience and interests.

 

What you can achieve with us:

  • Use French and English on a daily basis (every other language is warmly welcomed)
  • Work in the company that highly values cooperation and innovation
  • Take part in international trainings

 

What else can you get:

  • Stable employment on the basis of full-time job contract
  • Complex trainings preparing to achieve independence on the position
  • Supportive and friendly work atmosphere with many opportunities to integrate with work colleagues (football league, volleyball and basketball classes, integration weekends, etc.)
  • Wide range of  trainings and development opportunities
  • Attractive benefits package (medical care, multisport card, co-funding of language courses, and many more)
Miejsce zatrudnienia:
Warszawa
 

 

STAŻ PŁATNY - BIBLIOTEKARZ

Kod oferty:
ST-01/21.06/18

Oferta dotyczy stażu absolwenckiego - realizowanego przez Urząd Pracy.

Wymagania niezbędne:

  • Spełnianie warunków określonych przez Urząd Pracy w odniesieniu do odbycia stażu
  • Umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną
  • Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • Rzetelność

 

Wymagania dodatkowe:

  • Umiejętność pracy z dziećmi i młodzieżą
  • Umiejętność pozyskiwania dodatkowych funduszy dla biblioteki
  • Kreatywność w promocji biblioteki szczególnie wśród młodego pokolenia
  • Swobodne korzystanie z Internetu i umiejętność wykorzystywania go w pracy
  • Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji oraz poznawania rynku wydawniczego


Zakres obowiązków:
  • Opracowanie książek w systemie bibliotecznym PROLiB
  • Obsługa czytelników
  • Prowadzenie działalności edukacyjno-kulturalnej i informacyjnej
  • Współpraca ze szkołami i innymi organizacjami
  • Ubytkowanie książek
  • Prace przy archiwizacji dokumentów
  • Promocja biblioteki
Miejsce zatrudnienia:
Zabór

 

PRACOWNIK ADMINISTRACYJI

Kod oferty:
S-01/20.06/18

Biuro Zamówień Publicznych w Pionie Kanclerza (umowa o pracę na pełny etat) UZ.

Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy:

  • Organizacja, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z Ustawą PZP (m.in. sporządzanie SIWZ wraz z załącznikami, obsługa sekretarska całości procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych w Uniwersytecie Zielonogórskim).
  • Organizacja, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań realizowanych z wyłączeniem Ustawy PZP (m.in. sporządzanie SIWZ wraz z załącznikami, obsługa sekretarska całości procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych w Uniwersytecie Zielonogórskim).
  • Organizacja procesu zawierania umów w wyniku rozstrzygnięcia prowadzonych procedur.
  • Ewidencjonowanie umów w rejestrze umów Biura Zamówień Publicznych.
  • Wprowadzanie danych do Rejestru Zamówień realizowanych poza Ustawą PZP i do Rejestru zamówień realizowanych zgodnie z Ustawą PZP.
  • Sporządzanie okresowych sprawozdań z prowadzonych procedur.
  • Udzielanie informacji w zakresie realizacji zamówień zainteresowanym jednostkom organizacyjnym Uniwersytetu Zielonogórskiego.
  • Archiwizowanie dokumentacji zrealizowanych zamówień.
  • Prowadzenie Dzienników Podawczych Biura Zamówień Publicznych.
  • Obsługa programu Dziekanat 2.3 w zakresie wspomagania pracy Biura Zamówień Publicznych.
  • Realizowanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora jednostki w zakresie zadań Biura Zamówień Publicznych.

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • staż pracy - min. 3 lat,
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office,
  • duża samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole.

 

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • znajomość zagadnień z branż technicznych,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym,
  • znajomość języka angielskiego.

 

Kandydat zobowiązany jest złożyć: życiorys (CV), list motywacyjny, do dnia 27.06.2018 roku do godz. 15:00

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

INŻYNIER BUDOWY

Kod oferty:
S-02/20.06/18

Pracownik:

  • Nadzoruje i odpowiada za realizację kontraktu zgodnie z Prawem Budowlanym.
  • Nadzoruje i odpowiada za organizację i bezpieczeństwo pracy pracowników na budowie.
  • Odpowiada za opracowanie harmonogramu realizacji i rzeczywistych kosztów budowy.
  • Bierze udział w naradach i spotkaniach dotyczących realizacji kontraktów.

 

Wymagania:

  • Student/ absolwent  Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • systematyczność, odpowiedzialność,
  • dobra organizacja pracy.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o wieloletniej tradycji,
  • pracę  w młodym, dynamicznym zespole,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
  • samochód służbowy do dyspozycji 7 dni w tygodniu
  • mieszkanie, wyżywienie i delegacje na kontraktach.

 

Mile widziane prawo jazdy kategorii B,
Planowane rozpoczęcie pracy: 1.07.2018,
Rodzaj umowy: umowa o pracę

Miejsce zatrudnienia:
Gorzów Wlkp./ Polska
 

 

TECHNOLOG

Kod oferty:
S-03/20.06/18

Poszukujemy  studentów/ absolwentów UZ. Preferowane kierunki:  budownictwo, budowa i eksploatacja maszyn / inżynieria produkcji; mechanika i budowa maszyn; zarządzanie i inżynieria produkcji

Wymagana znajomość j. angielskiego, dobra organizacja pracy, samodzielność.

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy (umowa o pracę),
  • atrakcyjne wynagrodzenie z programem premiowym,
  • przyjazną atmosferę w dynamicznym zespole,
  • możliwość rozwoju osobowego,
  • ubezpieczenie na życie.
Miejsce zatrudnienia:
Świdnica k. Zielonej Góry
 

 

PRACOWNIK ADMINISTRACYJI [1]

Kod oferty:
S-04/20.06/18

Miejsce pracy: Dziekanat Wydziału Prawa i Administracji (w ramach umowy o pracę)

Zakres obowiązków wykonywanych na danym stanowisku:

  • prowadzenie spraw studenckich związanych z tokiem studiów,
  • bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa studentów,
  • praca w tygodniu oraz w soboty zjazdowe.

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego,
  • biegłej znajomości obsługi komputera,
  • umiejętności dobrej organizacji pracy,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • zaangażowania i odpowiedzialności, dokładności i systematyczności,
  • komunikatywności, samodzielności,
  • obsługi uczelnianego systemu DZIEKANAT.

Atutem będzie znajomość języka obcego.

Kandydat zobowiązany jest złożyć życiorys (CV),list motywacyjny do dnia 2 lipca 2018 roku do godz. 15:00

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

PRACOWNIK ADMINISTRACYJI [2]

Kod oferty:
S-05/20.06/18

Miejsce pracy: Dziekanat Wydziału Prawa i Administracji (w ramach umowy o pracę)

Zakres obowiązków wykonywanych na danym stanowisku:

  • kancelaryjno-biurowa obsługa Wydziału Prawa i Administracji,
  • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i informacji,
  • prowadzenie spraw finansowo-księgowych i przygotowywanie sprawozdań Wydziału,
  • prowadzenie spraw osobowych pracowników Wydziału,
  • obsługa pracowników naukowo-dydaktycznych,
  • prowadzenie miesięcznej ewidencji rozliczeń zrealizowanych zajęć na studiach niestacjonarnych,
  • planowanie zajęć,
  • przyjmowanie i załatwianie interesantów.

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego,
  • biegłej znajomości obsługi komputera,
  • umiejętności analitycznych oraz dobrej organizacji pracy,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • zaangażowania i odpowiedzialności, dokładności i systematyczności,
  • komunikatywności, samodzielności,
  • znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym.

 

Kandydat zobowiązany jest złożyć życiorys (CV),list motywacyjny do dnia 2 lipca 2018 roku do godz. 15:00

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

STAŻ – BANK

Kod oferty:
ST-01/20.06/18

Praca w centrali i oddziałach okręgowych.

Wymagania wobec kandydata:

  • Ukończenie studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, bankowość, rachunkowość i pokrewne),
  • wysoka średnia ocen ze studiów,
  • biegłe posługiwanie się komputerem, w tym praktyczna znajomość pakietu Office,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • gotowość do pozyskiwania nowej wiedzy i kompetencji zawodowych,
  • otwartość na realizację zadań wymagających współpracy zespołowej.

Mile widziana będzie znajomość programów matematycznych i ekonometrycznych.


Osobom zakwalifikowanym do programu w ramach stażu zaoferuje:

  • Umowę o pracę na czas określony,
  • możliwość wszechstronnego rozwoju,
  • zawodowego w zakresie bankowości centralnej,
  • możliwość uczestniczenia w szkoleniach zawodowych,
  • konsultacje z ekspertami,
  • świadczenia socjalne.


Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie dokumentów [ CV i list motywacyjny, dyplom ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem (w przypadku oczekiwania na wydanie ww. dokumentów akceptowane będzie przedstawienie odpowiednich zaświadczeń z uczelni), jednostronicowy opis kluczowych tez zawartych w pracy magisterskiej] do dnia 5 września 2018 r.
Zatrudnienie od listopada 2018.

Miejsce zatrudnienia:
Warszawa/ Polska
 

 

PRACOWNIK ADMINISTRACJI

Kod oferty:
S-01/19.06/18

Sekretariat Instytutu Filologii Polskiej - Uniwersytet Zielonogórski.

Zakres obowiązków wykonywanych na danym stanowisku:

  • Kancelaryjno – biurowa obsługa jednostki.
  • Prowadzenie dokumentacji działalności naukowo – badawczej, dydaktycznej i organizacyjnej pracowników jednostki.
  • Prowadzenie spraw finansowo – księgowych (obsługa kont, sporządzanie zamówień, przedpłat, delegacji, umów, księgowanie faktur).
  • Obsługa modułu obciążeń dydaktycznych.
  • Przygotowywanie kart egzaminacyjnych dla studentów I i II stopnia.
  • Przygotowywanie kart IOS dla studentów I i II stopnia.
  • Prowadzenie dokumentacji  prac dyplomowych studentów I i II stopnia.
  • Prowadzenie  dokumentacji przewodów doktorskich z zakresu literaturoznawstwa.
  • Prowadzenie ksiąg inwentarzowych.

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego,
  • Biegłej znajomości obsługi komputera,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Umiejętności dobrej organizacji pracy,
  • Komunikatywności, samodzielności,
  • Zaangażowania i odpowiedzialności, dokładności i systematyczności.
     

Kandydat zobowiązany jest złożyć życiorys (CV), list motywacyjny, do dnia 22 czerwca 2018 roku do godz. 15:00.

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

MŁODSZY SPECJALISTA DS. LOGISTYKI I OBSŁUGI FLOTY SAMOCHODOWEJ

Kod oferty:
S-02/19.06/18

Masz zmysł analityczny, znasz Excel, a może SAP? Potrafisz sam ocenić stan techniczny i wizualny pojazdu? Masz doświadczenie we współpracy z kontrahentami? Jesteś komunikatywny, odpowiedzialny, dokładny i zaangażowany? Jeśli tak, nie czekaj! Zgłoś się już dziś do naszego zespołu!

Preferowane wykształcenie – logistyka. Wskazane prawo jazdy kat. B.

 

U nas zdobędziesz:

  • Doświadczenie z zakresu logistyki.
  • Doświadczenie z administracyjnej obsługi floty samochodowej.
  • Doświadczenie w administrowaniu budynkami biurowymi i utrzymaniem majątku trwałego naszej spółki.

    Proponujemy:
  • Umowę o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • System premiowy
  • Dopłaty do wypoczynku i inne benefity

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 7.30-15.30 / 9.00- 17.00
Data rozpoczęcia pracy: od zaraz
Termin zgłoszen upływa 3 lipca br.

Miejsce zatrudnienia:
Międzyrzecz
 

 

PROGRAMISTA .NET/AZURE

Kod oferty:
S-01/18.06/18

Wymagania:

  • Wykształcenie kierunkowe - informatyka
  • Znajomość języka .NET,
  • znajomość środowiska Azure,
  • znajomość HTML, JS, jQuery,
  • znajomość języków obcych - j. angielski lub j. niemiecki dobry w mowie i piśmie,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • doświadczenie w programowaniu .NET i Azure.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: pełny etat
Wynagrodzenie: 7 400 brutto
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

SPECJALISTA DS. HR

Kod oferty:
S-01/15.06/18

Główne zadania na tym stanowisku:

  • Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami i ocenami pracowniczymi poszczególnych komórek organizacyjnych.
  • Planowanie i realizacja procesów rekrutacji (pisanie i zamieszczanie ogłoszeń, organizacja spotkań, odpowiedzi do kandydatów)
  • Wparcie Kadry zarządzającej w procesie rekrutacji
  • Prowadzenie bazy CV zgodnie z RODO
  • Reprezentowanie firmy na Targach Pracy, eventach budujących Employer Branding
  • Organizowanie praktyk, staży (przygotowywanie dokumentacji, nadzór nad stroną formalną)
  • Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, uczelniami wyższymi, szkołami i Urzędami Pracy w zakresie efektywnej rekrutacji personelu
  • Wsparcie w realizacji procesu On-boardingu

Wsparcie Kierownika działu Kadr i Płac w zakresie:
  • Weryfikacji dokumentacji osób przyjmowanych do pracy
  • Prowadzenia akt osobowych
  • Sporządzania dokumentów związanych z rozpoczynaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy
  • Przygotowywania zaświadczeń dla pracowników
  • Wprowadzania danych do systemu kadrowo-płacowego R2 Płatnik,
  • Wprowadzania danych dotyczących szkoleń pracowników do systemu eSEKTOR
  • Opisywanie faktur w systemie SPUMA

 

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku w obszarze HR/kadr i płac
  • Dobra znajomość MS OFFICE
  • Mile widziana znajomość przepisów prawa pracy
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • otwartość na wyzwania oraz umiejętność szybkiego reagowania
  • komunikatywność, duża samodzielność w działaniu
  • wysoka kultura osobista
  • Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się  firmie
  • Wyjątkową atmosferę w pracy z zespołem doświadczonych i zaangażowanych specjalistów
  • Karnety na zajęcia sportowe i kulturalne
  • Możliwość profesjonalnego rozwoju swoich kompetencji.
Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

OPIEKUN KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO

Kod oferty:
S-02/15.06/18

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • Wsparcie sprzedaży
  • kontakt z supportem platform sprzedażowych
  • weryfikacja wystawionych aukcji
  • optymalizacja produktów wystawionych na platformach sprzedażowych

Wymagania:

  • Perfekcyjna znajomość języka niemieckiego – wskazane wykształcenie: filologia germańska
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę / umowa zlecenie
Data rozpoczęcia pracy: od zaraz

Miejsce zatrudnienia:
Czerwieńsk
 

 

PIELĘGNIARKA/PIELĘGNIARZ POŁOŻNA/POŁOŻNY

Kod oferty:
S-03/15.06/18

Do zadań osoby będzie należało m.in.:
• realizacja świadczeń w zakresie sprawowania wysokospecjalistycznej, całodobowej opieki pielęgniarskiej nad chorym dzieckiem • współpraca z lekarzami w zakresie realizacji zleceń lekarskich • wykonywanie zabiegów pielęgnacyjno - leczniczych • prowadzenie niezbędnej dokumentacji medycznej • dbanie o prawidłową i bezpieczną eksploatację urządzeń medycznych • współpraca z rodzicami pacjentów

 

Nasze oczekiwania:
• wykształcenie pielęgniarskie/położnicze wyższe  • aktualne prawo wykonywania zawodu • znajomość etyki zawodowej oraz karty praw pacjenta • zorientowanie na pacjenta, empatia, wysoka kultura osobista • dobra organizacja pracy, sprawność manualna • dyspozycyjność, samodzielność, zaangażowanie • umiejętność obsługi komputera

 

Oferujemy:
• pracę w prestiżowym szpitalu będącym wysokospecjalistycznym instytutem badawczym • możliwość intensywnego rozwoju zawodowego • przyjazną atmosferę pracy w zespole wykwalifikowanych specjalistów

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: Umowa o pracę.

Miejsce zatrudnienia:
Warszawa
 

 

PRACOWNIK TECHNICZNY

Kod oferty:
S-01/14.06/18

Miejsce pracy:  Instytut Energetyki, Wydział Zamiejscowy w Sulechowie

Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

  • wykształcenie niepełne wyższe/ wyższe – nauki techniczne w dyscyplinie elektrotechnika lub energetyka,
  • samodzielność i kreatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność,
  • umiejętność pracy ze współczesną aparaturą badawczą wyposażoną w systemy komputerowego sterowania i oprogramowania.

 

 

Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy m.in.:

  • przygotowanie aparatury i sprzętu do zajęć dydaktycznych i badań naukowych,
  • przygotowanie stanowisk badawczych,
  • wykonywanie badań diagnostycznych,
  • obsługa aparatury laboratoryjnej.

 

Kandydat zobowiązany jest złożyć: list motywacyjny, CV do dnia  30 czerwca 2018 r. do godz. 15:00.

Miejsce pracy:  Instytut Energetyki, Wydział Zamiejscowy w Sulechowie
 

 

NAUCZYCIEL

Kod oferty:
S-01/13.06/18

Poszukiwani nauczyciele: biologii, chemii, fizyki, geografii, historii, j. angielskiego, j. niemieckiego, j. polskiego

Wymagania:

  • Wykształcenie kierunkowe lub przygotowanie pedagogiczne -odpowiedni kurs

Istnie możliwość zatrudnienia osoby bez doświadczenia (po studiach).

Zajęcia prowadzone są w soboty i niedziele w godzinach od 8:30 do 16:30

Planowane zatrudnienie jest tylko w oparciu o umowy o pracę.

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY

Kod oferty:
S-01/12.06/18

Do zadań należy m.in.: obsługa niwelatora przy posadowieniu fundamentów, weryfikacja dokumentacji, obsługa gps (do przyuczenia), obsługa komputera, zamawianie materiałów, rozdzielanie pracy dla pracowników, negocjacje cenowe itp.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie kierunkowe - budownictwo,
  • wymagane prawo jazdy kat. B oraz samochód.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: pełny etat
Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2018

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

MONTER, ZESTRAJACZ URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH

Kod oferty:
S-01/11.06/18

Zadania:

  • Montaż i uruchamianie urządzeń elektronicznych
  • terminowe i jakościowe wykonywanie prac serwisowych i naprawy urządzeń
  • znajomość i przestrzeganie procesów technologicznych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe/ niepełne wyższe techniczne – elektroniczne,
  • znajomość podstaw rysunku technicznego,
  • znajomość procesów technologicznych na stanowisku,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • uprawnienia eksploatacji urządzeń i instalacji do 1 kV,
  • prawo jazdy: Kat.B

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 40 godzin
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

AUTOMATYK

Kod oferty:
S-02/11.06/18

Wymagania:

  • Wykształcenie techniczne (preferowane - automatyka, mechatronika)
  • mile widziane uprawnienia: SEP do 1kV
  • umiejętność czytania schematów.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Data rozpoczęcia pracy: lipiec/sierpień 2018


Oferujemy:
•interesującą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku •możliwość rozwoju zawodowego (pakiet szkoleniowy) •pakiet medyczny •pakiet sportowy •umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

MECHANIK

Kod oferty:
S-03/11.06/18

Wymagania:

  • Wykształcenie techniczne
  • podstawowa znajomość budowy maszyn
  • umiejętność czytania rysunku technicznego
  • umiejętność czytania schematów hydraulicznych i pneumatycznych.

    WARUNKI ZATRUDNIENIA
    Rodzaj umowy: umowa o pracę
    Data rozpoczęcia pracy: lipiec/sierpień 2018


    Oferujemy:
    •interesującą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku •możliwość rozwoju zawodowego (pakiet szkoleniowy) •pakiet medyczny •pakiet sportowy •umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

MODERATOR ZAJĘĆ

Kod oferty:
S-01/08.06/18

Zadania:

Prowadzenie zajęć z maks. 10osobową grupa dzieci w wieku od 1,5 do 3 lat pod opieką rodziców.

Wymagania/ predyspozycje

  • Wykształcenie: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, pedagogika kulturalno oświatowa
  • miły i serdeczny , ciepły stosunek do małych dzieci, wysoka kultura osobista.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa zlecenie
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 2 razu w tygodniu w jednej grupie
Data rozpoczęcia pracy: 15 wrzesień 2018

Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny do 25 czerwca 2018 r.

Zajęcia prowadzone są w oparciu o program przygotowany przez organizatorów.

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

INŻYNIER PRODUKCJI

Kod oferty:
S-01/07.06/18

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe

Zadania:

  • Zarządzanie, kierowanie, organizacja produkcji i realizacja planów produkcyjnych ,
  • kontrola nad dokumentacją procesu produkcji
  • przygotowywanie specyfikacji i niezbędnej dokumentacji,
  • odpowiedzialność za utrzymanie wymagań z zamówień w zakresie ekonomicznym, jakościowym i terminowym,
  • utrzymywanie standardów pracy zgodnie z przepisami BHP.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Data rozpoczęcia pracy: 11.06.2018

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

DORADCA KLIENTA – SPRZEDAWCA

Kod oferty:
S-02/07.06/18

Zadania:
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta,
  • Codzienny kontakt z Klientem poprzez aktywną sprzedaż oferty Klubu,
  • Poznawanie indywidualnych potrzeb Klienta i prezentowanie oferty Klubu,
  • Aktywny udział w kampaniach i eventach promocyjnych firmy,
  • Realizacja targetów sprzedażowych,
  • Raportowanie wyników sprzedażowych do bezpośredniego przełożonego,
  • Codzienna praca z telefonem,
  • Współudział w budowaniu polityki sprzedażowej,
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach z Klientami

Wymagania:

  • Pozytywne nastawienie,
  • Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność obsługi pakietu Office,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży będzie dodatkowym atutem,
  • Zainteresowanie sportem,
  • Dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne,

Oferujemy:
  • Pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
  •  Możliwość rozwoju i szkoleń,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oparte o podstawę oraz prowizję,


Praca na cały etat w systemie zmianowym - od godziny 8:00 do godziny 16:00 / od godziny 13:00 do godziny 21:00

Zapewniamy kompleksowe szkolenie.

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

ADMINISTRATOR SYSTEMÓW IT

Kod oferty:
S-01/06.06/18

Opis stanowiska:

  • Administracja systemami opartymi o technologie Microsoft - Active Directory, DNS, DHCP oraz Exchange
  • Administracja, utrzymanie serwerów i backup’ów opartych o systemy rodziny Windows Server
  • Identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem usług opartych o technologie Microsoft i VMware
  • Udział we wdrożeniach nowych rozwiązań, migracje środowisk
  • Wykonywanie prac utrzymaniowych: wdrażanie zmian, zarządzanie wydajnością oraz dostępnością, a także monitorowanie wyżej wymienionych systemów.

 

Idealny kandydat powinien :

  • Posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w administracji systemami opartymi o usługi Active Directory
  • Posiadać wyższe wykształcenie - preferowany kierunek informatyka
  • Znać język angielski w stopniu pozwalającym na biegłe poruszanie się po dokumentacji i komunikację z zagranicznymi dostawcami rozwiązań
  • Cechować się dobrą znajomością sieci TCP/IP i usług internetowych
  • Być samodzielny, kreatywny i odpowiedzialny za realizację zadań

 

Oferujemy:

  • Pracę z innowacyjnymi technologiami
  • Możliwość uczestnictwa w interesujących projektach integracyjnych
  • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji
  • Miłą atmosferę i dobre warunki pracy
  • Dodatkowe benefity
Miejsce zatrudnienia:
Międzyrzecz
 

 

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Kod oferty:
S-02/06.06/18

Jeśli do nas dołączysz do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Realizacja zamówień klientów poprzez rozwijanie nowych projektów oraz wprowadzanie zmian zgodnie z wytyczonymi standardami
  • Umacnianie relacji z klientem poprzez aktywne uczestniczenie w spotkaniach z klientem
  • Dążenie do terminowej realizacji zamówień poprzez zapewnienie przepływu pomiędzy klientem i działami współpracującymi
  • Wspieranie zespołu sprzedażowego poprzez zgłaszanie postępów i problemów z zakresu obsługi klienta
  • Aktualizowanie danych  w dostępnych systemach informatycznych
  • Prowadzenie dokumentacji

Oczekujemy od Ciebie:

  • Minimum 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku związanym z obsługą klienta, ale też sprzedażą, zakupami, jakością
  • Doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku, mile widziane w firmie produkcyjnej
  • Zaawansowanej znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (mile widziana znajomość SAP)
  • Wysokich kompetencji interpersonalnych, kultury osobistej
  • Otwartości na nowe wyzwania, umiejętności pracy pod presją czasu

Jako Twój przyszły pracodawca oferujemy:

  • Kompleksowe wdrożenie w stanowisko pracy
  • Udział w ciekawych projektach
  • Szkolenia doskonalące umiejętności
  • Miłą atmosferę w pracy w profesjonalnym, międzynarodowym otoczeniu
Miejsce zatrudnienia:
Międzyrzecz
 

 

KEY ACCOUNT MANAGER/ SALES REPRESENTATIVE

Kod oferty:
S-03/06.06/18

Wymagania:

Fluent in English and German Experienced with wholesale activities Open for people, and not afraid to seek new contacts. Able to gain trust and maintain personal/ very friendly relationships with people Interested in Montessori and Waldorf pedagogics ideas Able to work in MS Office ( Excel mainly) Manage production orders Communicate with production manager to set up priorities Eager to learn, and expand boundaries Active to seek new duties Ready to once a year travel to the world’s biggest Toy fair

We provide necessary equipment, laptop, telephone. Main duties can be done from your home – day by day presence in the company is not required. ( Part time cooperation also is possible ).

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA

Rodzaj umowy: Umowa o Pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 8-16 pełny etat, lub część etatu
Data rozpoczęcia pracy: od zaraz

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra/okolice
 

 

PRACOWNIK ADMINISTRACJI

Kod oferty:
S-01/05.06/18

Zakres obowiązków wykonywanych na danym stanowisku:

  • Kancelaryjno-biurowa obsługa praktyk studentów kierunku lekarskiego,
  • planowanie zajęć,
  • wymiana międzynarodowa studentów Wydziału,
  • aktualizacja programów studiów,
  • prowadzenie dokumentacji Wydziałowej Komisji ds. Jakości Kształcenia.

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego magisterskiego,
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • biegłej znajomości obsługi komputera,
  • zaangażowania i odpowiedzialności,
  • umiejętności dobrej organizacji pracy,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • dokładności i systematyczności,
  • znajomości obsługi uczelnianego systemu DZIEKANAT.

Kandydat zobowiązany jest złożyć 1.  życiorys (CV), 2.  list motywacyjny do dnia 15.06.2018 roku do godz. 15:00.

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

PRACOWNIK ADMINISTRACJI

Kod oferty:
S-01/04.06/18

Dział Finansowy, Pion Kanclerza (umowa o pracę na zastępstwo).

Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy:

  • Weryfikowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów finansowych stanowiących podstawę do wypłaty,
  • przyjmowanie i rozliczanie zaliczek gotówkowych i poleceń wyjazdów służbowych,
  • prowadzenie miesięcznych ewidencji przebiegu pojazdu,
  • nadzór i obsługa terminalu kart płatniczych oraz sporządzanie raportów
  • z przeprowadzonych transakcji,
  • refundacje wydatków ponoszonych w ramach projektów prefinansowanych ze środków Uniwersytetu,
  • kontrola rozliczeń dokonanych przedpłat dokumentami kosztowymi,
  • kwalifikowanie dokumentów do odliczenia podatku VAT,
  • tworzenie rejestrów VAT,
  • generowanie dokumentów wewnętrznych dotyczących sprzedaży w systemie Quatra MAX,
  • współpraca z innymi jednostkami Uniwersytetu w celu dokonania ostatecznego rozliczenia VAT,
  • sporządzanie deklaracji podatkowej VAT-7 oraz informacji podsumowujących
  • VAT-UE a także VAT-27,
  • współudział w terminowym i rzetelnym sporządzaniu sprawozdań finansowych,
  • wykonywanie innych poleceń przełożonego.

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe/ niepełne wyższe w obszarze finansów i księgowości,
  • doświadczenie w pracy związanej z księgowością min. 2 lata,
  • dobra znajomość pakietu Office,
  • duża samodzielność i kreatywność w realizacji zadań,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole.

    Wymagania dodatkowe:
  • Znajomość systemów klasy ERP,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu przynajmniej podstawowym.

 

Kandydat zobowiązany jest złożyć życiorys (CV), list motywacyjny, do dnia 15.06.2018 roku do godz. 15:00

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

SEKRETARKA

Kod oferty:
S-02/04.06/18

Zadania:

  • Nadzór nad przygotowaniem i obsługą spotkań i narad
  • organizowanie i koordynowanie przyjęć interesantów,
  • udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych,
  • obsługa telefonów, poczty elektronicznej,
  • zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, w tym:
    -przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
    -rejestracja korespondencji w dzienniku korespondencyjnym i systemie elektronicznym,
    -przekazywanie dokumentacji właściwym komórkom organizacyjnym;
  • prowadzenie ewidencji interesantów
  • prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków;
  • prowadzenie książki wpisu kontroli zewnętrznych
  • wypisywanie i prowadzenie ewidencji delegacji służbowych dla pracowników.
     

Wymagania:

  • Wykształcenie niepełne wyższe/ wyższe - administracyjne lub pokrewne
  • umiejętność redagowania pism,
  • przygotowywania projektów, pracy pod presją pracy,
  • prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel, Power Point,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagane dokumenty:

CV i list motywacyjny ;kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia ;oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa ;oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru ;oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych ;oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty należy złożyć do:12.06.2018r.

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

 

TRENER KURSU ADMINISTRATORA SIECI KOMPUTEROWYCH

Kod oferty:
D-01/04.06/18

Wymagania:

  • Wykształcenie kierunkowe - informatyka

Zakres wiedzy:

  • Sieci z serwerem Windows
  • Sieci z systemem Novell NetWare
  • Podstawy systemu Linux
  • Serwer z systemem Linux

 

Informacje dodatkowe: Wynagrodzenie godzinowe do negocjacji, kurs dla jednej osoby, 30 godzin kursu po 2 godziny dziennie (popołudniu lub wieczorem)

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: zlecenia
Data rozpoczęcia pracy: 11.06.2018

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra
 

* - wersja pracodawcy

Archiwum (zawiera oferty nieaktualne)