Zapraszamy do przystąpienia do Serwisu Akademickich Biur Karier, który daje łatwy i szybki dostęp do ofert pracy, praktyk, staży i wolontariatu.
Aby Student mógł skorzystać z zasobów serwisu powinien postąpić wg. schematu:
1. Odklikaj na swoim koncie w sytemie StudNet zgodę na transfer danych z systemu Dziekanat do serwisu biurokarier.edu.pl prowadzonego przez Biuro Karier Uniwersytetu Zielonogórskiego. To spowoduje, że system rozpozna Cię jako osobę uprawnioną (studenta, bądź absolwenta UZ) do korzystania z zasobów serwisu.
2. Do 24 godz. po wyrażeniu zgody, otrzymasz na prywatny adres e-mailowy, podany przy rekrutacji na naszą uczelnię, link aktywacyjny do konta w serwisie z ofertami: www.biurokarier.edu.pl.
3. Wchodząc na link podany w e-mailu, dokończ procedurę rejestracji.
4. Po zarejestrowaniu się w serwisie można:
- ustalać preferencje i zakres otrzymywanych ofert,
- przeglądać oferty,
- uzupełniać swoje wirtualne CV,
- aplikować za pośrednictwem serwisu,
- zdefiniować otrzymywanie powiadomień na maila o nowych ofertach, zgodne z preferencjami zawodowymi.
Aby Absolwent mógł skorzystać z zasobów serwisu powinien:
1. Pobrać, wypełnić, wydrukować i podpisać właściwy formularz (oświadczenie-absolwentUZ-SABK).
2. Przesłać skan dokumentu na adres bk@uz.zgora.pl
3. Po weryfikacji formularza, pracownik Biura Karier UZ utworzy konto absolwenta w SABK, następnie zostanie wygenerowany link aktywacyjny do konta i przesłany na adres mailowy znany uczelni i podany przez absolwenta w formularzu.
W przypadku gdy absolwent nie pamięta swojego prywatnego adresu mailowego, który podał uczelni będąc studentem, oświadczenie należy złożyć osobiście (wraz z okazaniem dowodu tożsamości) w Biurze Karier UZ, al. Wojska Polskiego 69, 65-762 Zielona Góra, Campus B, budynek główny, p. 405R - 406R. Przed złożeniem formularza należy umówić się telefonicznie lub mailowo na spotkanie.
Po zarejestrowaniu się w serwisie można:
- ustalać preferencje i zakres otrzymywanych ofert,
- przeglądać oferty,
- uzupełniać swoje wirtualne CV,
- aplikować za pośrednictwem serwisu.