Biuro Karier Uniwersytetu Zielonogórskiego Biuro Karier Uniwersytetu Zielonogórskiego
gb.JPG
de.JPG

Oferty pracy

career.jpg

Poniżej znajdziesz aktualne oferty pracy z bazy naszego biura w kolejności chronologicznej - najnowsze u góry.


Ponieważ zależy nam aby oferty pracy trafiały tylko do studentów i absolwentów Uniwersytetu Zielonogórskiego poniższe ogłoszenia nie zawierają danych kontaktowych pracodawcy.

Aby uzyskać dokładną informację odnośnie interesującej Cię oferty wypełnij pola poniżej. Odeślemy informację zwrotną na Twoją skrzynkę. Na zapytania odpisujemy w godzinach pracy biura.

P.S. Nie zapomnij podać pełnego kodu oferty! (np: S-01/28.11/16)

Informacje o ofertach można także uzyskać dzwoniąc pod numer telefonu (68) 328 32 68
 
Twój e-mail:*
Kod oferty pracy:*
 
  Captcha
Wpisz kod z obrazka*
 
 

 

ASYSTENT/KA BIURA

Kod oferty:
S-01/17.02/20

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku należeć będzie:

  • Współpraca z zarządem firmy,
  • wspomaganie przygotowywania projektów i ofert,
  • doradztwo techniczne i kontakt z klientem.

Nie jest wymagane doświadczenie, kandydat otrzyma przeszkolenie w zakresie czynności, za które ma być odpowiedzialny.


Wymagane:

  • Aktualne prawo jazdy kat. B.,
  • znajomość pakietu Office,
  • umiejętność ustalania priorytetów,
  • umiejętności analityczne i organizacyjne,
  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
    Mile widziane:
  • wykształcenie wyższe techniczne lub studia z zakresu budownictwa,
  • znajomość języka niemieckiego,
  • znajomość oprogramowania inżynierskiego, np. AUTOCAD,
  • umiejętność kosztorysowania.


Oferujemy:

  • Umowę o pracę, umowę zlecenie lub umowę o dzieło / do ustalenia,
  • interesującą pracę w firmie nastawionej na nowoczesne rozwiązania, stale rozwijającej się,
  • kontakt z najnowocześniejszymi technologiami na rynku,
  • pełne możliwości rozwoju zawodowego i osobistego,
  • pracę w miłej i przyjaznej atmosferze.
Miejsce pracy:
Droszków k. Zielonej Góry / praca zdalna- zadaniowa.

 

NAUCZYCIEL JĘZYKA NIEMIECKIEGO

Kod oferty:
S-01/12.02/20

Wymagania:

  • Wykształcenie: Filologia germańska



WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: na zastępstwo
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 1,5 etatu ( 27 godzin)
Miejsce zatrudnienia: Szkoła Podstawowa
Wynagrodzenie: zgodnie z tabelą wynagrodzenia dla nauczyciela

Data rozpoczęcia pracy: od zaraz

Miejsce zatrudnienia:
Lubsko

 

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
/OFERTA UZ/

Kod oferty:
S-01/10.02/20

Zakres obowiązków wykonywanych na danym stanowisku:

  • Kompleksowa obsługa studentów Wydziału Informatyki, Elektrotechniki i Automatyki
  • prowadzenie spraw studenckich związanych z tokiem studiów,
  • realizacja zadań administracyjnych na Wydziale Informatyki, Elektrotechniki i Automatyki.


Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego,
  • biegłej znajomości obsługi komputera,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • umiejętności dobrej organizacji pracy,
  • komunikatywności, samodzielności,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • zaangażowania i odpowiedzialności,
  • dokładności i systematyczności.


Atutem będą:

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • dobra znajomość obsługi MS Word oraz Excel

    Termin składania ofert do: 21 lutego 2020 r. do godz. 15:00.
    Pełna wersja ogłoszenia znajduje się w siedzibie BK.
Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra

 

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
/OFERTA UZ/

Kod oferty:
S-01/06.02/20

Zakres obowiązków:

  • Obsługa sekretariatu szkół doktorskich.
  • Obsługa rekrutacji do szkół doktorskich.
  • Obsługa administracyjna dokumentacji w zakresie kształcenia w szkołach doktorskich.
  • Obsługa strony internetowej szkół doktorskich.
  • Obsługa doktorantów szkół doktorskich, w tym cudzoziemców.
  • Obsługa uczelnianego systemu DZIEKANAT w zakresie wykonywanych obowiązków.
  • Obsługa  Systemu POL-on w zakresie wykonywanych obowiązków.
  • Realizacja innych zadań administracyjnych w szkołach doktorskich.



Od kandydata oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego.
  • Biegłej znajomości pakietu MS Office.
  • Dobrej znajomości obsługi komputera.
  • Biegłej znajomości języka angielskiego (przynajmniej na poziomie B2).
  • Umiejętności pracy w zespole.
  • Umiejętności dobrej organizacji pracy.
  • Komunikatywności i samodzielności.

 
Atutem będą:

  • Znajomość ustaw: o systemie oświaty,  o cudzoziemcach, Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
  • Znajomość obsługi programu phpwcms.

    Termin składania ofert do: 13 lutego 2020 r. do godz. 15:00.

    Pełna wersja ogłoszenia znajduje się w siedzibie BK.
Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra

 

SALES DEVELOPMENT REPRESENTATIVE

Kod oferty:
S-01/05.02/20

Twoje zadania:

  • Rozmowy telefoniczne z potencjalnymi klientami,
  • identyfikacja w organizacji klienta osoby podejmującej decyzje w procesie zakupu,
  • opracowywanie efektywnych skryptów rozmów handlowych (w tym scenariusze rozmów telefonicznych, skuteczny email),
  • budowanie i umacnianie relacji biznesowych poprzez wykorzystanie różnych metod i kanałów komunikacji,
  • rzetelne i dokładne uzupełnianie oraz weryfikowanie danych w systemie CRM,
  • wsparcie działań marketingowych i sprzedażowych,
  • zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z przyjętymi standardami.


Od kandydatów oczekujemy:

  • Wyższego wykształcenia lub w trakcie studiów /Wydział: Wydział Ekonomii i Zarządzania/,
  • znajomości j. angielskiego lub niemieckiego,
  • samodzielności i zorientowania na cele,
  • chęci podnoszenia własnych kwalifikacji,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowania relacji z Klientami,
  • doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem.


Oferujemy:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie, w tym atrakcyjny system premiowy,
  • pracę w przyjaznej atmosferze (wyjazdy integracyjne, spotkania okolicznościowe),
  • szkolenia prowadzone w Niemczech,
  • udział w ciekawych projektach
  • możliwość zdobycia unikalnej wiedzy i doświadczenia,
  • pracę w naszym nowym oddziale w Zielonej Górze - w sąsiedztwie licznych linii autobusowych wraz z dostępnym parkingiem.



WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra

 

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA

Kod oferty:
S-01/04.02/20

Główne zadania

  • Tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań,
  • Kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, ewidencji oraz indeksowanie bazy surowcowej,
  • Kontrola stanu materiałów, zarządzanie normatywem surowcowym,
  • Współpraca z kontrahentami – badanie rynku , weryfikacja kosztowa, poszukiwanie nowych dostawców na rynku oraz prowadzenie rozliczeń z dostawcami firmy.
  • Sporządzanie analiz, zestawień

Nasze oczekiwania

  • Wykształcenie niepełne wyższe /wyższe,(kierunek zarządzanie),
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
  • Wysokie umiejętności negocjacyjne, dokładność, sumienność,
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i organizacyjne
  • Znajomość języka angielskiego,
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Dynamizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami.
  • Aktualne badania sanitarne lub gotowość do ich zrobienia

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie z długoletnią tradycją
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Stałe godziny pracy /pon-pt/
  • Pracę w młodym zespole



WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: pełny etat - 8 godzin
Data rozpoczęcia pracy: od zaraz

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra

 

SEZONOWE MALOWANIE PISANEK

Kod oferty:
D-01/04.02/20

Szukamy osoby, która stworzy pisanki nie do opisania – wielkie, kolorowe, z krajobrazami. *
Dekoracje od 20 co 220 cm wysokości.

Co dla nas zmalujesz?

  • Wzory (krajobrazy, widoki, etc.) na powierzchni pisanek miejskich XXL różnorodnymi technikami - daj nam znać, w jakiej czujesz się najlepiej. Preferujemy farby olejne... a może masz inny pomysł na trwały malunek na pisance?


Czego oczekujemy?

  •  Zdolności manualnych, plastycznych. (preferowane wykształcenie - wydział artystyczny),
  • Kreatywności i chęci do działania.
  • otwartości na najbardziej szalone pomysły na świąteczne pisanki.

…a co w zamian?

  •  Atrakcyjne wynagrodzenie.
  •  Pracę zdalną, dużą samodzielność działania – dostarczymy dekoracje do Twojego warsztatu lub stworzymy dla Ciebie pracownię w naszym magazynie w Brodach Żarskich.
  • Niezbędne narzędzia pracy.


    Zatrudnienie na podstawie umowy o zlecenia lub umowy praktyk studenckich w okresie styczeń-kwiecień 2020.

 
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2020

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra

 

INŻYNIER JAKOŚCI

Kod oferty:
S-01/03.02/20

Zadania:

  • Kontrole oraz pomiary produktów i procesów zgodnie z obowiązującymi instrukcjami oraz planami kontroli.
  • Współudział przy organizowaniu zwrotów towarów (oznaczenia, podanie przyczyny),
  • współudział przy opracowaniu i sporządzaniu reklamacji zewnętrznych i wewnętrznych,
  • przeprowadzanie szkoleń z zakresu jakości,
  • uczestnictwo w planowaniu produkcji nowych elementów wg APQP.


Wymagania:

  • Preferowany kierunek: zarządzanie i inżynieria produkcji (specjalność inżynieria jakości),
  • znajomość rysunku technicznego,
  • wiedza z zakresu metrologii i oceny zdolności pomiarowej przyrządów,
  • znajomość normy IATF 16949, ISO 9001 oraz ISO 14001,
  • znajomość metod rozwiązywania problemów jakościowych 8D,
  • znajomość standardów dokumentacji technologicznej i jakościowej.
  • bardzo dobra obsługa programów z pakietu MS Office.

    Mile widziana znajomość języka niemieckiego.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 168 h
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020

Miejsce zatrudnienia:
Nowa Sól

 

ASYSTENT/KA BADAWCZY/A

Kod oferty:
S-02/03.02/20


Asystent/ka badawczy/a dla Corvus Geostat w projekcie „Horyzont 2020”: In-silico boosted, pest prevention and off-season focused IPM against new and emerging fruit flies ('OFF-Season' FF-IPM).


Obowiązki asystenta badawczego/asystentki badawczej:
  •     Przeprowadzenie wyczerpującego przeglądu literatury, w celu uzyskania biologicznych parametrów rozwojowe trzech gatunków fruit flies (FF), takie jak wskaźniki rozwoju zależne od temperatury, optymalne i krytyczne progi temperatury i wilgotności, współczynniki płodności, wskaźniki śmiertelności itp.
  •     Gruntowne przeszukanie opublikowanej literatury oraz internetowych baz danych, w celu wyszukania historycznych danych dotyczących występowania trzech gatunków FF.
  •     Przegląd i gromadzenie informacji na temat pokrycia terenu w Europie, a dokładniej stref uprawy roślin żywicielskich dla trzech gatunków FF.
  •     Przegląd i gromadzenie danych na temat ilościowych importach do Europy - obejmuje to transport lotniczy, morski i lądowy.
  •     Przegląd i gromadzenie danych dotyczących przechwytywania szkodników na granicy w europejskich bazach danych.
  •     Pomoc w analizie dotyczącej szacowania ryzyka szkodników uwzględniając warstwy odpowiedniości klimatu (opracowane przez innego członka projektu), strefy uprawy gatunków żywicieli oraz uwzględniając lokalne powiązania handlowe.



Oczekuje się, że zatrudniona osoba stworzy:

  • zorganizowane biblioteki recenzowanej literatury i źródeł internetowych oraz łatwą do wyszukiwania dobrze zorganizowaną i wyczerpującą bazę danych zawierającą informacje z każdego z pięciu obszarów tematycznych. Oczekuje się również uczestnictwa w pisaniu artykułów badawczych na podstawie informacji zebranych w tym projekcie.



Wymagane kwalifikacje:

  •     Magister lub doktorat z nauk biologicznych, przyrodniczych, geograficznych lub z pokrewnej dyscypliny
  •     Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  •     Doskonałe umiejętności pisania
  •     Zaawansowane umiejętności analityczne
  •     Zdolność korzystania z ArcGIS, QGIS, R lub Python w celu mapowania

Miejsce pracy:
Zielona Góra
 


 

 

PRACOWNIKA ADMINISTRACYJNEGO
W ZAKŁADZIE MEDYCYNY SĄDOWEJ/INSTYTUT NAUK MEDYCZNYCH

Kod oferty:
S-01/31.01/20

Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

  • wykształcenie wyższe/niepełne wyższe
  • biegła znajomość obsługi komputera (platformy Microsoft - Microsoft Office), 
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, 
  • doświadczenie w pracy w laboratorium albo w prosektorium,
  • duża samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność.

 
Wymagania fakultatywne:

  • doświadczenie w prowadzeniu rozmowy z pacjentem,
  • znajomość zasad prowadzenia dokumentacji medycznej,
  • podstawy języka angielskiego medycznego.

Do zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należy m.in.:

  • bieżąca obsługa pod względem administracyjnym i usługowym:
  • -odbiór, wysyłanie i prowadzenie rejestru korespondencji (pisma i paczki),
  • -przygotowaniu dokumentów administracyjno-finansowych zgodnie z procedurami obowiązującymi w UZ,
  • -realizacja zamówień oraz nadzór nad zaopatrzeniem Zakładu,
  • -koordynacja realizacji prac zleconych,
  • -przygotowanie pism, wniosków, sprawozdań związanych z realizacją zleceń zewnętrznych,
  • archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • organizowanie prac związanych z konserwacją sprzętu, urządzeń,
  •  rozmowa i instruowanie osób pokrzywdzonych oraz innych osób badanych w Katedrze, interesantów,
  • protokołowanie w czasie prowadzenia badań (sekcyjnych, osób pokrzywdzonych i t.p.).

 

Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 22  § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
3. kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia,
4. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
5. w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Uniwersytet Zielonogórski proszę o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Uniwersytet Zielonogórski przez okres najbliższych 6 miesięcy.

Termin składania ofert do: 14 lutego 2020 r. do godz. 15:00.

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra

 

INŻYNIER APLIKACJI / PROJEKTU

Kod oferty:
S-01/30.01/20

Wymagania:

  • wykształcenie: informatyka, mechatronika, robotyka,
  • znajomość programowania robotów przemysłowych i sterowników PLC będzie atutem,
  • certyfikat programowania i obsługi dla dowolnego robota przemysłowego (ABB, Kuka lub Fanuc),
  • dobra znajomość optyki i przetwarzania obrazu będzie atutem,
  • dobra znajomość metrologii i systemów pomiarowych będzie atutem,
  • biegła znajomość języka angielskiego, w mowie i piśmie i język niemiecki,
  • chęć podróżowania w UE i na całym świecie, nasze projekty są głównie u klienta.


Kluczowe Obowiązki:

  • uruchomienie systemów pomiaru wizyjnego maszyn u klienta,
  • programowanie online robotów przemysłowych opartych na systemie wizyjnym (ABB, KUKA lub FANUC),
  • pomoc w instalacji (konfiguracja mechaniczna / elektryczna), optymalizacji i konserwacji stacji,
  • wsparcie nowych / istniejących systemów przetwarzania obrazu, głównie w przemyśle motoryzacyjnym.
Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra (praca głównie za granicą w Niemczech i Europie)

 

INŻYNIER BUDOWY

Kod oferty:
S-01/30.01/20

Nasze oczekiwania wobec kandydata:
  • wykształcenie wyższe: Inżynieria środowiska,
  • umiejętność czytania rysunku technicznego,
  • obsługa programu Auto-Cad,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • odporność na stres,
  • Prawo jazdy kat. B.

Zadania:
  • obsługa budowy od strony formalnej i technicznej w zakresie zewnętrznych sieci wodno-kanalizacyjnych i przewiertów,
  • przygotowywanie procesu rozpoczęcia budowy w tym wykonywanie przedmiarów,
  • rozliczanie kosztów realizowanych robót, sporządzanie protokołów odbioru prac,
  • nadzorowanie jakości wykonywanych robót,
  • koordynowanie pracy pracowników własnych i podwykonawców,
  • zamawianie materiałów i sprzętu budowlanego,
  • nadzorowanie przestrzegania zasad BHP.

Oferujemy:
  • umowę o pracę na pełen etat,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • bogaty pakiet socjalny ( wczasy pod gruszą, karta MULTISPORT).
Miejsce zatrudnienia:
Poznań i okolice

 

STAŻYSTA/KA W DEPARTAMENCIE SIECI SPRZEDAŻY

Kod oferty:
ST-01/30.01/20

Jesteś dla nas idealnym kandydatem, jeśli:
  • jesteś student/tką IV – V roku lub absolwent wyższej uczelni z kierunku:Finanse, Marketing,
  • interesujesz się zagadnieniami związanymi ze sprzedażą i branżą finansową,
  • jesteś komunikatywny i zawsze dążysz do celu,
  • wykazujesz się sumiennością i dokładnością w wykonywanych działaniach,
  • jesteś ambitny i stawiasz sobie wysoko poprzeczkę,
  • MS Office (Excel, Word) nie jest Ci obcy,
  • posługujesz się językiem angielskim na poziomie średniozaawansowanym.

Zakres obowiązków:

  • zapoznanie się ze specyfiką pracy,
  • wsparcie zespołu w czynnościach administracyjnych,
  • poznanie standardów obsługi klienta obowiązujących w organizacji,
  • szkolenie z systemów IT EFL,
  • prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami i dostawcami zgodnie z obowiązującymi standardami,
  • przygotowywanie ofert handlowych i procesowanie wniosków leasingowych,
  • budowanie bazy danych klientów i dostawców.

Oferujemy:

  • III miesięczny płatny staż (02.03.2020 – 29.05.2020) – elastyczne godziny stażu,
  • dużą samodzielność w działaniu,
  • szansę na określenie swoich preferencji co do dalszego rozwoju,
  • przyjazną atmosferę oraz wsparcie ze strony opiekuna stażu i doświadczonych specjalistów,
  • pakiet dobrych rad i praktycznych wskazówek zawodowych,
  • nabycie praktycznych umiejętności związanych z pracą doradcy finansowego,
  • realną możliwość nawiązania stałej współpracy dla najlepszych uczestników.


WARUNKI ZATRUDNIENIA
Rodzaj umowy: Umowa absolwencka
Godzinowy wymiar zatrudnienia: 25-40 h tygodniowo
Wynagrodzenie: 18 zł brutto/godz.
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra

 

REDAKTOR W DZIALE CONTENTU /COPYWRITER

Kod oferty:
S-02/29.01/20

Wymagania:
  • możliwość pracy stacjonarnej w biurze we Wrocławiu w wymiarze 8 godzin dziennie w wybranych godzinach między 8 a 18;
  • mile widziane doświadczenie w copywritingu SEO;
  • mile widziany status studenta.

Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:

  • tworzenie merytorycznych tekstów z zakresu ubezpieczeń;
  • research tematów z zakresu ubezpieczeń;
  • raportowanie działań.

Oferujemy:

  • wynagrodzenie 2000- 3500 zł netto na umowie zlecenie;
  • realizację rozwoju zawodowego w doświadczonym zespole zajmującym się marketingiem internetowym w konkurencyjnej branży finansowej;
  • możliwość podniesienia wiedzy i kompetencji z zakresu SEO.

 

Miejsce zatrudnienia:
Wrocław

 

ASYSTENT W DZIALE SEM

Kod oferty:
S-01/29.01/20

Wymagania:

  • swobodne korzystanie z komputera i narzędzi internetowych;
  • zainteresowanie marketingiem internetowym;
  • dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
  • potrzeba rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji;
  • odpowiedzialne podejście do wykonywanych obowiązków;
  • kreatywność, energia i zapał do pracy;
  • analityczny umysł.

Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:

  • bieżący monitoring i analiza efektywności prowadzonych kampanii z wykorzystaniem dostępnych narzędzi, identyfikacja błędów lub szans, wyciąganie wniosków i rekomendowanie zmian (display, remarketing, mailing);
  • pomoc przy tworzeniu projektów graficznych;
  • obsługa narzędzi analitycznych potrzebnych do prowadzenia kampanii internetowych;
  • budowanie ścieżek konwersji i lejków sprzedażowych, segmentacja użytkowników;
  • nadzór nad przeprowadzanymi kampaniami (display, remarketing, mailing);
  • bieżące raportowanie przeprowadzanych kampanii marketingowych;
  • monitoring działań konkurencji i tendencji rynkowych w zakresie e-Commerce.
Oferujemy:
  • szkolenia z zakresu SEM, reklamy i analityki;
  • możliwość rozwoju umiejętności i wiedzy w oparciu o doświadczenie naszego zespołu;
  • możliwość pracy stacjonarnej w biurze we Wrocławiu;
  • elastyczne godziny pracy (ok. 4 godzin dziennie w wybranych godzinach 8-18).
Miejsce zatrudnienia:
Wrocław

 

KONTROLER JAKOŚCI

Kod oferty:
S-02/28.01/20

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe – technologia żywności (preferowana technologia mleczarstwa, technologia mięsa, przetwórstwo owoców i warzyw),
  • biegła znajomość obsługi komputera i innych narzędzi komunikacji elektronicznej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem i reagowania na zmieniające się wymagania,
  • gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym,
  • mile widziana znajomość systemów zarządzania jakością BRC oraz GMP, GHP, HACCP,
  • mile widziane uprawnienia auditora wewnętrznego systemu HACCP ,
  • mile widziana znajomość obsługi urządzeń laboratoryjnych,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.


Najważniejsze zadania na stanowisku:

  • kontrola procesów produkcyjnych.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • zdobycie doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • praca w młodym zespole,
  • stałe godziny pracy/wolne weekendy,
  • system premiowy.

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra

 

SPECJALISTA DS. MARKETINGU

Kod oferty:
S-01/28.01/20


Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe: marketing, zarządzanie,
  • doświadczenie w dziale marketingu min. 3 lata,
  • wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętności negocjacyjne,
  • Kreatywność,
  • inicjatywa/przedsiębiorczość,
  • znajomość języka angielskiego,
  • prawo jazdy kat. B.


Opis zadań na zajmowanym stanowisku:

  • realizacja poszczególnych działań marketingowych,
  • bieżąca analiza rynku i danych sprzedażowych,
  • kreowanie wizerunku i zarządzanie marką,
  • ustalanie celów promocyjnych,
  • współpraca z firmami zewnętrznymi,
  • realizacja działań z zakresu PR Oferujemy,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie z długoletnią tradycją,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • system premiowy,
  • niezbędne narzędzia do pracy.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • zdobycie doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • praca w młodym zespole,
  • stałe godziny pracy/wolne weekendy,
  • system premiowy.

Miejsce zatrudnienia:
Zielona Góra

 

PIELĘGNIARKA/PIELĘGNIARZ

Kod oferty:
S-02/27.01/20

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe.

Zakres obowiązków:

  • opieka nad mieszkańcami Domu szczególnie nad leżącymi i czuwanie nad zaspokojeniem ich potrzeb;
  • dbanie o higienę osobistą mieszkańców;
  • dbanie o higienę i estetykę podawania i spożywania posiłków;
  • stała obserwacja stanu zdrowia mieszkańców;
  • uczestniczenie w przygotowaniu dokumentacji do przyjęć lekarskich na podstawie zebranych informacji o stanie zdrowia mieszkańców i zachorowań; zakładanie kart obserwacji mieszkańcom ciężko chorym;
  • zmiana pościeli u chorych w miarę potrzeby;
  • wykonywanie zleceń lekarskich i udokumentowanie ich wykonania;
  • uczestnictwo w wizytach lekarskich z mieszkańcami oraz w czasie badań specjalistycznych, ambulatoryjnych, konsultacjach, wyjazdach do szpitala, stomatologa itd.;
  • inspirowanie mieszkańców do podejmowania działalności w ramach terapii zajęciowej, gimnastyki i udzielanie pomocy w tym zakresie;
  • szerzenie oświaty zdrowotnej w różnych formach, mającej na celu eliminowanie złych nawyków higienicznych i profilaktykę zdrowotną.
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Miejsce zatrudnienia:
Szczawno

 

DIETETYK

Kod oferty:
S-01/27.01/20

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe.


Zakres obowiązków:

  • zapewnienie mieszkańcom Domu wyżywienia zgodnie z zalecanymi normami żywieniowymi oraz zasadami racjonalnego żywienia, przy uwzględnieniu środków zaplanowanych na ten cel,
  • planowanie posiłków w oparciu o obowiązujące relewy i jadłospisy,
  • nadzór nad przygotowywaniem posiłków dla mieszkańców, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami rzeczowymi i finansowymi oraz zasadami higieny żywienia.
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Miejsce zatrudnienia:
Szczawno

 

PROGRAM MENEDŻERSKI

Kod oferty:
S-01/23.01/20